וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המהדורה המקומית - חדשות הדרום 2.9.15

קמפיין של לשכת עורכי הדין בדרום קורא לתת העדפה להעסקת משרדים מקומיים, החלו העבודות לבניית הישוב חירן- תושבי אום אל-חיראן שאמורים להתפנות מקווים למוצא משפטי אחר, באשדוד התקיים פסטיבל תחרותי בינ"ל לאמנויות הקרקס והאחיות לוז עושות מוסיקה כמו בשנות השלושים

מערכת וואלה!

קמפיין חדש של לשכת עורכי הדין בדרום קורא לתת העדפה למשרדים מקומיים בכל הקשר למתן עבודות משפטיות וזאת כדי "להשאיר את הכסף בבית " ולספק תעסוקה. גם לשכת רואי החשבון הצטרפה ליוזמה הזו . עד כה נפגשו ראשי המחוז עם גופים ומוסדות מובילים כמו האוניברסיטה ובי"ח סורוקה.


עבודות יישור השטח להקמת היישוב חירן התחילו בשבוע האחרון. תושבי אום אל-חיראן, הכפר הבדואי הבלתי מוכר, שאמורים להתפנות לטובת הקמת היישובי משנסים מותניים על מנת למצוא פתרון משפטי שיאפשר להם להישאר במקום. הם אמורים להתפנות ויכולים לקבל שטחים ביישוב חורה הסמוך אלא שגם שם לא ממתינים להם בזרועות פתוחות.

כארבעים מתחרים מעשר מדינות השתתפו בפסטיבל תחרותי בינ"ל לאמנויות הקרקס שהתקיים לאחרונה באשדוד בה כבר פועל קרקס בינ"ל. המשתתפים מבהירים שמדובר באמנות לכל דבר ומבקשים לחשוף אליה את הקהל הישראלי.

שלישיית האחיות לוז עושה מוסיקה ווקאלית כמו בשנות השלושים, השבוע הן תתארחנה במופע של שלומי שבן ואף ישירו איתו כמה שירים שלו. המופע המיוחד יתקיים באתר מיוחד לא פחות, תחנת הכוח דליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully