וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המהדורה המקומית - חדשות הדרום 31.8.15

ארגוני הנשים הערביות דוחים בתוקף את הסנקציות בהן מתכוונת לנקוט שרת המשפטים נגד תופעת הפוליגמיה במגזר הבדואי, בית הספר לסייבר של חיל המודיעין נפתח בב"ש ורוקם שיתופי פעולה עם הקהילה, ילדים יהודים וערבים השתתפו במרתון שחמט במיתר ותיאטרון אשקלון מעלה דרמת מתח

מערכת וואלה!

החלטת שרת המשפטים והיועץ המשפטי לממשלה לנקוט בסנקציות כלכליות ופליליות במטרה להילחם בתופעת הפוליגמיה במגזר הבדואי מעוררת את חמתם של הגברים אבל גם של ארגוני הנשים הערביות. לטענתן הסנקציות הללו יחלישו עוד יותר את מעמדן של הנשים ויפגעו בהן ובילדיהן. "יש להילחם בתופעה אבל לשתף את הנשים במציאת פתרון", כך לטענת הארגונים.

בית הספר לסייבר של אגף המודיעין נפתח בתחילת השנה בבאר שבע. החיילים שם נלחמים בזירה המקוונת באיומים אסטרטגיים על ישראל. במקביל מתקיים שיתוף פעולה של בית הספר עם הקהילה.

כמאה ועשרים ילדים וערבים הוכיחו אפשר לגלות כבוד וסובלנות כלפי האחר גם אם לא מבינים האחד את שפתו של השני. זה קרה במרתון שחמט בן שלושה ימים שהתקיים לאחרונה במיתר.

תיאטרון אשקלון נפתח לפני יותר משנה והספיק להעלות עד כה מחזה אחד. הזרעים לדרמת המתח החדשה שתעלה השבוע בבכורה נבטו בחלומו של יונתן סבג, מנהל התיאטרון שגם משחק בהצגה החדשה. "הסמוי" הוא שם ההצגה בה מככב השחקן המוכר והותיק אורי גבריאל שמגלם ראש משפחת פשע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully