וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לעיני חבריו: צעיר בן 19 טבע למוות במאגר מים בבנימין

29.8.2015 / 16:00

הצעיר, תושב ביתר עילית, בילה במקום עם חבריו, ובשלב מסוים טבע ואיבד את ההכרה. חובשים ופרמדיקים של מד"א ביצעו בו פעולות החייאה ולאחר שחזר לו הדופק הוא פונה במסוק צבאי לבית החולים הדסה עין כרם - שם נקבע מותו

פעולות החייאה בבן 19 שטבע בבור מים בבנימין, 28 באוגוסט 2015. מד"א
היה ללא דופק וללא נשימה. פעולות ההחייאה בצעיר, היום/מד"א

תושב ביתר עילית בן 19 טבע היום (שבת) למוות במאגר מים בסמוך לאחיה שבבנימין לאחר שבילה במקום עם חבריו. חבריו משו אותו מהמים כשהוא מחוסר הכרה והזעיקו למקום את כוחות ההצלה. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהגיעו למקום ביצעו בו פעולות החייאה ולאחר שחזר לו הדופק, הוא פונה על די מסוק צבאי כשמצבו אנוש לבית החולים הדסה עין כרם בירושלים. למרות מאמצי ההחייאה נקבע מותו עם הגיעו לבית החולים.

מחקירת האירוע עלה כי הצעיר הגיע למאגר המים מלווה בשני נערים נוספים. הטבילה בבור הייתה אפשרית עבור אדם אחד בכל עת, ועל כן נכנס כל אחד בתורו לטבול במימי המאגר. בן ה-19 נכנס למאגר המים אחרון מבין השלושה, וכאשר לא יצא - החלו חבריו לחפשו בתוך הבור. כשלא הצליחו, הזעיקו עזרה ממתפללי בית כנסת סמוך.

פרמדיקית מד"א ענבל ווברמן שהגיעה למקום סיפרה כי "סמוך לפתחה של באר מים עמוקה שכב צעיר כבן 19 כשהוא מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה. חבריו שהיו במקום סיפרו לנו שהוא טבע בבאר וחולץ ממנה. הם ביצעו בו פעולות החייאה בסיסיות עד הגעתנו. המשכנו בפעולות החייאה מתקדמות וממושכות שכללו תרופות, הנשמה, עיסויים ומכות חשמל וכאשר חזר הדופק הצעיר פונה לבית החולים הדסה עין כרם במסוק צבאי שהוזנק למקום".

עוד בוואלה! NEWS:
משטרת תאילנד: עצרנו אזרח זר החשוד בהנחת המטען בבנגקוק
קשיש כבן 80 מהצפון נתקע עם רכבו בשיח - ואותר כעבור שעות
הירש למקורביו: "אין לי שום כוונה להסיר מועמדותי למפכ"לות"

בהכנת הידיעה השתתף משה שטיינמץ.

פעולות החייאה בבן 19 שטבע בבור מים בבנימין, 28 באוגוסט 2015. מד"א
פעולות החייאה בבן 19 שטבע בבור מים בבנימין, 28 באוגוסט 2015/מד"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully