וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שמענו חבטות ואז צווחות של הילד": מטפלת חשודה בהכאת תינוק

24.8.2015 / 12:07

אב מרמת גן זיהה חבלות על גופו של בנו בן ה-9 חודשים והחליט להציב מכשירי הקלטה בביתו: "נחרדנו ממה ששמענו, היא תפסה את אוזנו באלימות קשה". המטפלת בת ה-34 הודתה והביעה צער על מעשיה

אמבולנס מפנה פעוט שטבע בבריכה בחולון, נובמבר 2014. ראובן קסטרו
אמבולנס מפנה פעוט שטבע בבריכה בחולון, נובמבר 2014/ראובן קסטרו

מטפלת, תושבת המרכז בת 34, נעצרה הבוקר (שני) בחשד שהכתה תינוק בן תשעה חודשים שבו טיפלה. בחקירתה הודתה במיוחס לה והביעה צער על מעשיה. בית משפט השלום בתל אביב שלח אותה למעצר בית של ארבעה ימים ונאסר פרסום שמה. אתמול הגיש אביו של התינוק, תושב רמת גן בן 32, תלונה במשטרה שבה טען כי על בנו ישנם סימני אלימות וכי הוא מתנהג מוזר. היא נעצרה בעקבות חקירה של חוקרי מרחב דן בפיקודה של רב-נגד מירי וייצמן שחקרה את החשודה שהודתה בפניה.

"בשבועיים האחרונים ראינו שינוי בהתנהגות של הילד", אמר האב, "הוא התנגד ללכת לזרים ובכל בוקר כשהמטפלת הייתה מגיעה הוא פשוט היה פורץ בבכי". לדבריו, באחד הימים היא שלחה להורים תמונה של הבן כשעל גופו מכה יבשה, ושאלה אותם לפשר החבלה. "רצינו להאמין שהתינוק שלנו סובל מהתעללות, אבל בשלב זה כבר חשדנו שהיא מעורבת בתקיפה", אמר. "החלטנו לשים מכשירי הקלטה בבית, וכששמענו את ההקלטות - נחרדנו. שמענו אותה צועקת עליו, שמענו חבטות ושמענו את הבכי והצווחות של הילד".

"אי-אפשר לתת לה הזדמנות שנייה"

בין היתר, כך לדברי האב ההמום, באחת ההקלטות נשמעה המטפלת אומרת: "האוזן הזאת לא שומעת מה שאומרים לה" – ואחר-כך הגיע קול חבטה וצרחה של הילד. "הבנו שהסימנים שראינו על האוזן של הבן קשורים לזה, ושהיא הייתה תופסת את אוזנו באלימות קשה", טען האב.

הוא הוסיף כי אחרי ששמע עם אשתו את ההקלטות, השניים נסעו לביתה של המטפלת כדי להתעמת איתה. "היא מיד הודתה, אמרה שהיא עשתה את המעשים והתנצלה. היא אפילו שלחה לנו אחרי כמה דקות מסרון שבו היא ביקשה שלא נלך למשטרה, ושהיא מבקשת עוד הזדמנות לשמור על הילד, שהיא לא תכה אותו", אמר. "אבל אי-אפשר לתת לה הזדמנות שנייה אחרי מה שהיא עשתה לילד שלנו. פנינו למשטרה עם הקלטות ועם תמונות של החבלות. אני מקווה שהשם של האישה יתפרסם וכולם ידעו מי היא וייזהרו מפניה".

לקריאה נוספת:
"האב שבור": איתן בן ה-6 טבע למוות בבריכה במהלך נופש בטורקיה
שליסל הואשם ברצח במצעד הגאווה: "שוטרות ניסו להרחיקו לפני הדקירות"
בנט מציג: 945 מיליון שקלים לתלמידים עם צרכים מיוחדים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully