וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המהדורה המקומית - חדשות הדרום 24.8.15

מתנדבי שנת השירות חוששים כי לא יוכלו לפתוח את השנה בשבוע הבא בגלל מחלוקת על תקציב, עיריית קריית מלאכי חויבה לצרף למערכת החינוך העירונית גם את ילדי הפליטים ומבקשי המקלט, האם מוסדות החינוך במגזר הבדואי ערוכים לפתיחת השנה וגם ארקדי דוכין עם אלבום קונספט חדש

מערכת וואלה!

כאלפיים ומאה צעירים אמורים לדחות בשנה את גיוסם לצה"ל לטובת התנדבות בתנועות וארגוני נוער. אלא שפתיחת השנה בשבוע הבא מוטלת בספק בגלל מחלוקת על תקציב. ועדה בין משרדית קבעה כי הוא אמור לגדול מ-25 ל-55 מיליון שקלים אלא שמשרדי הבטחון והחינוך חלוקים ביניהם אודות הנשיאה בנטל הזה.

חוק לימוד חינם מחייב את המדינה לרשום כל ילד מעל גיל שלוש למסגרת חינוכית ציבורית ללא קשר למעמדו או מוצאו. לאחר ש-18 משפחות המתגוררות בקריית מלאכי נתקלו בקשיים, הן פנו לבית המשפט וזה חייב את העירייה לרשום את ילדיהן בשנת הלימודים הקרובה.


השיפוצניקים עבדו בחופש הגדול על תיקון מפגעים במוסדות החינוך והכשרתם לפתיחת שנת הלימודים, לצד פתיחת בתי ספר וגני ילדים חדשים. האם המגזר הבדואי ערוך לפתיחת השנה?


ומה מסתתר מאחורי הבננה ומביא לארקדי דוכין את הג'ננה? שיר הקיץ הקופצני שלו כולל ביקורת על העדפת העטיפה על פני התוכו. השיר הזה הוא חלק מאלבום קונספט שאמור לצאת בחודשים הקרובים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully