וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירי מירדן? נפגעה קל בראשה בנופש בצפון: "היינו בהלם"

22.8.2015 / 23:47

רות ממן יצאה עם בעלה והילדים לבלות, אלא שלפתע, לדבריה, הרגישה חבטה חזקה בעורף. רק בצילום בבית החולים התברר כי פגע בה קליע, שככל הנראה נורה מירדן. "מי יכול להעלות על דעתו כשהוא יוצא לנפוש שקליע יפגע בו?"

רות ממן נפצעה בראשה מכדור תועה מירדן. באדיבות המשפחה
"ישבנו ונהנינו ופתאום אמי צרחה מכאבים". רות ממן בבית החולים/באדיבות המשפחה

תושבת בית שאן נפצעה היום (שבת) באורח קל לאחר שנפגעה מקליע, ככל הנראה כדור תועה מירדן. הנפגעת, רות ממן בת 57, סיפרה כי בעת שבילתה במעיינות גני חוגה שבעמק בית שאן יחד עם בעלה שעובד בתור מציל במקום וילדיה, היא הרגישה חבטה חזקה בעורף.

בעלה הזמין את כוחות מד"א למקום ואלו פינו אותה לבית החולים העמק שבעפולה. בצילום רנטגן בבית החולים התברר כי בראשה של ממן נמצא קליע שחדר את העור. הרופאים הוציאו את הקליע בהליך כירורגי וממן אושפזה להשגחה. שוטרי תחנת בית שאן פתחו בחקירה.

"אימי מרגישה יותר טוב, אך עדיין סובלת כאבים ונמצאת בהשגחה בבית החולים", סיפרה בתה לירון. "ישבנו ונהנינו וסביב השעה 14:00 פתאום אמי צרחה מכאבים ואמרה שמשהו פגע בה. היא דיממה מהחלק האחורי של ראשה. שיערנו שמישהו זרק אבן שפגעה בה, רק בבדיקת CT בבית החולים הרופאים אמרו שמדובר בקליע שחדר מבעד לעור. הגולגולת לא נפגעה".

"היינו בהלם", הוסיפה לירון, "איך הקליע הגיע? מאיפה נורה? זה ממש מוזר. מי יכול להעלות על דעתו כשהוא יוצא לנפוש שקליע יפגע בו? לא היה כל דבר חשוד ובכל מקרה הרעש וההמולה במקום לא אפשרו לשמוע קול ירי ממרחק. מזל שזה נגמר כך. לו אמי היתה יושבת הפוך, הקליע היה פוגע בפניה".

עוד בוואלה! NEWS:
דרעי לנתניהו: לא אעבור בשתיקה על המשך עבודות הרכבת הקלה בשבת
כך רקמו כוח העילית האיראני והג'יהאד האיסלאמי את הירי לצפון
חשד: חייל אנס את מורתו לשעבר בת ה-36 בדירתה בחיפה

רות ממן נפצעה בראשה מכדור תועה מירדן. באדיבות המשפחה
הפציעה בראשה של ממן/באדיבות המשפחה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully