וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הניה ביקש לאפשר כניסת אחיותיו לעזה - ישראל סירבה "בגלל הנעדרים"

20.8.2015 / 14:52

מתאם הפעולות בשטחים סירב לבקשתו של בכיר החמאס לאפשר את כניסת אחיותיו לרגל חתונת בנו. זאת בשל "מקרים הומניטאריים ישראליים" הקיימים ברצועת עזה. במקביל הודיע חמאס כי יחשוף בקרוב פרטים הנוגעים לסרן הדר גולדין

עריכה: יאיר דניאל

סגן ראש הלשכה המדינית של חמאס, אסמאעיל הניה, פנה לישראל בבקשה לאשר לשלושת אחיותיו הישראליות המתגוררות בפזורה הבדואית לבקר ברצועת עזה. בתגובה, מסר מתאם פעולות הממשלה בשטחים, אלוף יואב מרדכי, כי אינו מאשר את המעבר, בעיקר נוכח העובדה כי בעזה מצויים "מקרים הומניטאריים ישראליים", כרמז לשני הישראלים המוחזקים בה, אברהם מנגיסטו ותושב הפזורה הבדואית ששמו לא הותר לפרסום.

"כפי שחתונת בנך הומניטארית, כך גם לישראל מקרים הומניטאריים בעזה", אמר מרדכי. בנוסף, אתמול סרב מרדכי לבקשה נוספת לאפשר את מעברו של איהאב ג'סיין, ראש לשכת ההסברה של חמאס, דרך ישראל לירדן לצורך טיפול רפואי, לאור מצבו הרפואי החמור.

עוד בוואלה! NEWS:
מחשש להידרדרות במצב עלאן: סוללת "כיפת ברזל" הוצבה באשדוד
וואלה, הבנתי: ההיסטוריה של גשר מעריב
"ארבעה גזענים נתנו לבן שלי אגרוף בזמן שנהג באוטובוס - וברחו"

חמאס מאותת לישראל: רוצים הפסקת אש לטווח ארוך. רויטרס
נדחתה כניסת אחיותיו לעזה. הניה/רויטרס

בתוך כך, גדודי עז א-דין אל-קסאם, הזרוע הצבאית של ארגון חמאס, הודיעו היום כי בקרוב יחשפו מידע הנוגע לחייל הדר גולדין, אשר גופתו נשבתה על ידי הארגון במהלך מבצע "צוק איתן" בשנה שעברה. זאת, במסגרת סרט בשם "רפיח- הקשר אבוד", אשר תשודר בקרוב בערוץ אל-ג'זירה.

בפרומו לסרט אשר שודר באל-ג'זירה נראה אדם צועד במנהרות של חמאס וברקע נשמע קול של אחד הלוחמים שאומר כי "עברה שנה מאז המלחמה והתוקפנות הציונית". לאחר מכן, נשמעות חלק מההקלטות מאירוע החטיפה שפורסמו בתקשורת ובהן נשמע סגן-אלוף אלי ג'ינו, מפקד הגדס"ר בגבעתי. בסוף הפרומו נראה פעיל חמאס אומר לכתב "אל-ג'זירה": "אנו רוצים לשחרר בקרוב מידע הנמצא בידי גדודי עז א-דין אל-קסאם, והוא...", וברגע זה נקטע הפרומו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully