וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ארבעה גזענים נתנו לבן שלי אגרוף בזמן שנהג באוטובוס - וברחו"

20.8.2015 / 13:50

איברהים עבדאללה, אביו של אבו רמילה, נהג אגד שהותקף אתמול בירושלים לאחר שארבעה נערים בני 17 סירבו לפי החשד לשלם לו מאחר שהוא ערבי, תיאר את התקיפה. "הוא אמר להם שזה לא יפה שהם מקללים אותו, והם נתנו לו בוקס", אמר

הלל מאיר סוכנות תצפית

(אמש: חייל צה"ל נפצע בינוני מהשלכת מטען חבלה באזור ירושלים)

"בזמן הנסיעה הם ישבו מאחוריו והתחילו לשיר שירים גזענים בעברית נגד ערבים. בשלב מסוים הם התחילו לקלל אותו, הוא פנה אליהם אמר אליהם ואמר להם: 'תשתקו, זה לא בסדר', ואז הם קמו ונתנו לו בוקס. אחד הגזענים נתן לו בוקס כשהוא על ההגה". כך תיאר איברהים עבדאללה, אביו אבו רמילה, נהג האוטובוס שהותקף אמש (רביעי) על פי החשד על ידי ארבעה נערים בירושלים רק בשל היותו ערבי, את התקרית האלימה.

אבו רמילה, בן 24 מעין נקובא, עובד בחברת אגד. לפי החשד, ארבעה צעירים בני 17 עלו אתמול על האוטובוס ותקפו אותו ללא סיבה. "ארבעה צעירים עלו לקו 33 שנוסע מכיוון גילה להר נוף. ליד אצטדיון טדי עלו הבחורים האלה לאוטובוס. הוא ביקש מהם שישלמו, הם לא רצו לשלם, אז הוא אמר להם אתם חייבים לשלם, 'זו לא החברה שלי'. הנוסעים התערבו ובסוף הם שילמו. הם נתנו לו בוקס והוא עצר את האוטובוס. הוא לא ידע מה לעשות, מסכן, הם (היו) ארבעה אנשים. לקחו ממנו כסף, הרביצו לו ויצאו החוצה", מספר אביו.

לקריאה נוספת:
האב נהג שיכור ובפסילה, נמלט מהמשטרה - 4 ילדים נפצעו
"הפכו אותנו לאויב": מאות חקלאים הפגינו ברחבי הארץ
מחשש להידרדרות במצב עלאן: סוללת "כיפת ברזל" הוצבה באשדוד

אוטובוס של אגד תעבורה. אגד תעבורה,
"לקחו ממנו כסף, הרביצו לו ויצאו החוצה". נהג ערבי הותקף בירושלים, אתמול/אגד תעבורה

איברהים, נהג אוטובוס בעצמו, סיפר על מצבו של בנו: "עבדאללה עייף, הוא השתחרר מבית החולים עין כרם לפנות בוקר ועכשיו הוא נמצא בחקירה במשטרה. מצבו קל, יש לו קצת מכות על הפנים, על החזה, על הרגליים שלו". "אני הייתי בעבודה ולא ידעתי על זה, ואחרי שעה הודיעו לי שהבן שלי קיבל מכות במהלך העבודה. אמרו לי לא לדאוג, שנמצאים איתו אנשים מאגד. כשהגעתי לבית החולים הרופאים אמרו לי שהם דואגים לו ולא רוצים לשחרר אותו, ועשו לו בדיקות", הוסיף.

לדבריו, המשטרה לא טיפלה במקרה כראוי, ובעתיד אירועים מסוג זה אף עלולים להסתיים במוות. "אני מרגיש סכנה יותר מדי, אני לא רוצה שיקרה לו כמו שקרה למישהו אחר, שלא יגידו 'הבן שלך יחזור בשקית ניילון'. זה מצער אותי, אני מפחד בפנים. אני רוצה לומר למשטרה ולעם ישראל: המשטרה לא דואגת לנו, הבן שלי התקשר למשטרה ולקח חצי שעה עד שהם הגיעו למקום".

מאיר אסור, יו"ר הוועד הארצי של עובדי אגד, שמלווה את המשפחה, אמר כי לא מדובר בתקרית יוצאת דופן. "זו לא פעם ראשונה שהנהגים שלנו מותקפים על ידי פרחחים יהודים שמכים אותם רק בגלל שהם ערבים. פנינו לפני כשמונה חודשים להנהלת אגד בעניין זה, והבטיחו לנו כי משטרת ישראל תדאג לכך שהנהגים שלנו בירושלים יאובטחו על ידי המשטרה. אנחנו מתכוונים לפנות פעם להנהלת אגד ולמפכ"ל המשטרה בדרישה להגן על הנהגים שלנו, שכל רצונם הוא לפרנס את משפחותיהם ולתת שירות טוב לנוסעים בירושלים".

לפניות לכתבת: danayark@walla.co

  • עוד באותו נושא:
  • ירושלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully