וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוקדים על התקרה: סרטון האשליה האופטית שיטריף לכם ת'מוח

22.8.2015 / 11:49

מהליכה על קירות ועד קפיצה על בננה ורדבול: זוג ספורטאים מוכשר במיוחד יצר סרטון אשליה אופטית שיגרום לכם להטיל ספק בכוח המשיכה. צפו

red bull

עבור חובבי תעתועי ראייה, הסרטון שיצרו הספורטאים ג'ייסון פול וחברו פאבל פטקאנס הוא פשוט ממתק ממכר ויותר מכך - לאורך כל שתי הדקות ו-13 השניות שלו הוא מציג שוב ושוב אשליות אופטיות שקשה לצפותן מראש ויגרמו לכם לתהות - לאן כוח המשיכה נעלם הפעם?

מללכת על תקרה ועד קפיצה מעל רכב, שני הספורטאים האלה מצליחים להתעסק לנו עם המוח ולגרום לנו להטיל ספק בכל מה שאנחנו רואים. השניים שמיומנים בפארקור (ריצה חופשית) לקחו את הכשרון שלהם צעד אחד קדימה ובתוספת תזמון מעולה ועריכה נכונה - יצרו את הסרטון המלהיב הזה שבשלושת הימים הראשונים שלו צבר יותר מ-200 אלף צפיות.

סרטון אשליה אופטית. אתר רשמי
איך הם עושים את זה?/אתר רשמי

רד בול, שמופיעה גם היא באחד הפעלולים, כתבה בתגובה: "כדי ליצור קליפ כזה, אתה צריך להיות מעולה בפארקור, לגשת לכל דבר שאתה עושה מנקודת מבט של מתעמל - עם תזמון מושלם ובזווית מושלמת - ושיהיה לך את היכולת לראות איך כל זריקה, טריק ופעלול יעבדו בתוצאה הסופית. לג'ייסון ופאבל יש את זה בשפע".

אם עדיין לא צפיתם בסרטון והמילים האלו הצליחו לעורר בכם סקרנות - לחצו על הפליי ותראו. רק זהירות: בסופו יש סיכוי קטן שתפחדו לקום מהכיסא וליפול פתאום לתקרה. זה קרה לנו ואנחנו עד עכשיו נאחזים בשולחן.

עוד באותו נושא

האשליה האופטית החדשה שמשגעת את הרשת

לכתבה המלאה

עוד בנושא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully