וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לדקור את ההומואים": אישום נגד אדם שאיים על הרקדן עידו תדמור

20.8.2015 / 12:21

פרקליטות מחוז תל אביב הגישה כתב אישום נגד שי נביאן, בן 36, שצעק לעבר הכוריאוגרף אמירות הומופוביות ואיים עליו באלימות. מתוך כתב האישום: "אין מקום להומואים בעולם. אם ימשיכו לצעוד בירושלים – יהיו דקירות"

עידו תדמור. ליאור פינקסון,
כתב אישום הוגש נגד תושב תל אביב, שהטיח בעידו תדמור את התנגדותו לאורח חייו כהומוסקסואל ואיים עליו בדקירה. עידו תדמור/ליאור פינקסון

פרקליטות מחוז תל אביב הגישה לפני זמן קצר (חמישי) לבית המשפט השלום בעיר כתב אישום נגד שי נביאן, תושב העיר בן 36, החשוד באיומים על הרקדן והכוריאוגרף עידו תדמור בעת שישב בבית קפה עם חבריו. לפי כתב האישום, איים נביאן על תדמור בדקירה והטיח בו את התנגדותו לאורח חייו כהומוסקסואל. הוא יואשם בגין עבירת איומים על רקע עוינות כלפי ציבור מחמת נטייה מינית.

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד רות ארז, לפני כשבוע ישב תדמור עם שלושה מחבריו בתל אביב. במהלך שהותם בבית הקפה, ניגש הנאשם אל הכוריאוגרף הנודע, המזוהה כחבר בקהילת הלהט"ב, והחל לצעוק לעברו כי "אין מקום להומואים בארץ". עוד צעק הנאשם כי תדמור וכמותו הם "הסיבה לריקבון בארץ", וקרא להעיפם מישראל. הוא המשיך והאשים את תדמור וחבריו כי הם הגורמים למלחמות בארץ ומסיתים את העם נגד חובשי הכיפות.

עוד בוואלה! NEWS:
האב נהג שיכור ובפסילה, נמלט מהמשטרה - 4 ילדים נפצעו
חיזוק מפתיע לאובמה: "בן אנד ג'ריס" בעד הסכם הגרעין עם איראן
"תג מחיר" פלסטיני: עלייתם של הסכינאים והדורסים בגדה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הנאשם הטיח בתדמור בעת שישב בבית הקפה: "צריך לדאוג שיהרגו את כולכם, אני אדאג שידקרו אותך". בית קפה בתל אביב/מערכת וואלה!, צילום מסך

בין היתר, צעק נביאן גם את שמו, וביקש מתדמור להגיב לדברים שהטיח בו. בתגובה, ענה תדמור כי לא חש צורך לענות לו כלל. בעקבות כך, התרגז נביאן ואיים על תדמור שידקור אותו. בכתב האישום נכתב: "הנאשם איים על המתלונן מספר רב של פעמים, ואמר ש'צריך לדאוג שיהרגו את כולכם, אני עוד אדאג שידקרו אותך'. הנאשם הוסיף כי מעתה יצטרך המתלונן להסתכל ימינה ושמאלה כדי לראות אם מישהו בא לדקור אותו. כל זאת, במטרה להפחידו או להקניטו, ומתוך מניע של עוינות כלפי ציבור מחמת נטייה מינית".

הפרקליטות ביקשה להאריך את מעצרו של נביאן עד תום ההליכים. בחקירתו במשטרה, טען הנאשם כי לא איים על תדמור, אלא רק הביע בפניו את התנגדותו לאורח חייו כהומוסקסואל. כמו כן, טען נביאן כי "אם ימשיכו לעשות הפגנות בירושלים – יהיו דקירות". בעימות בינו לבין תדמור, אמר הנאשם כי "אולי אמרתי שיכולים להיות פוגרומים. אם הקהילה תמשיך ככה, תהיה מלחמת אחים. אני לא זוכר אם אמרתי את המילים הללו, ואני לא אמרתי שאני אדקור אותו".

לפניות לכתבת: gali.gnt@walla.com

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

<iframe allowtransparency="true" frameborder="0" scrolling="no" src="//platform.twitter.com/widgets/follow_button.html?screen_name=GaliGnt&lang=he&show_count=false" style="width:300px; height:20px;"></iframe>

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully