וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: פקחים פורצים למבנה נטוש ביפו ומצילים כלבה מסכנת מוות

19.8.2015 / 7:35

עובדי עיריית תל אביב הגיעו למתחם בעקבות תלונות של שכנים על כלבה הלכודה במקום. לאחר קבלת צו מבית המשפט, הם פרצו אליו וחילצו את הכלבה, שננטשה ככל הנראה לאחר מות בעליה לפני כמה חודשים. בעירייה קוראים לציבור לאמצה

צילום: עיריית תל אביב, עריכה: מתן חדד

פקחי עיריית תל אביב חילצו כלבה נטושה שהייתה בסכנת מוות לאחר שנלכדה לפני כשלושה חודשים באולם אירועים עזוב ביפו, אשר היה נעול ומוקף בחומות. זאת, לאחר שביקשו צו מבית המשפט שאפשר להם לפרוץ למקום, להציל את הכלבה, ולהביאה לקבלת טיפול ראוי.

בימים האחרונים הגיעו אל השירות הווטרינרי בעיריית תל אביב פניות ותלונות רבות של תושבים המתגוררים בסמוך למתחם, על כלבה נטושה שנעולה במקום. בעירייה הגיעו לאולם האירועים הישן, אך לא איתרו את הכלבה.

"כשהגענו אל המקום החומות חסמו את המבנה ולא הצלחנו להבחין בכלבה, אך קיבלנו מלא פניות אז לא יכולנו להתעלם", סיפר וטרינר העיר תל אביב, ד"ר צבי גלין. "הגענו אל המקום שוב שלשום וראינו שאנשים מכניסים לכלבה אוכל דרך החומה. התחלנו לדבר עם השכנים והם הסבירו לנו היכן היא נמצאת בתוך המתחם המסוגר".

עוד בוואלה! NEWS:
הפצועים מיידוי האבנים בירושלים - יהודים וערבים שלומדים יחד
בעלי עסקים באזור הרכבת הקלה: "הנחה בארנונה? כמו פלסטר לסרטן"
"דומה מדי לסמים": העליון קבע - בלי טבק לגלגול בבתי הסוהר

תיעוד: פקחים מחלצים כלב שהיה לכוד בבית בעליו שנפטר. ספק 500
"לא קיבלה טיפול רציף, אוכל ומים מספיקים עד כדי כך שיכלה למות". הכלבה שננטשה במתחם ביפו/ספק 500

ד"ר גלין סיפר כי העירייה ביקשה צו מבית המשפט שיאפשר להם לפרוץ למקום. הוא אף ציין כי על פי רישומי העירייה, הבעלים של אולם האירועים מת לפני כמה חודשים ומאז ככל הנראה נמצאת הכלבה בתוך האולם הסגור. "הכלבה שהייתה כלבת שמירה ככל הנראה הוזנחה במתחם שלתוכו לא נכנס אדם מאז מאי האחרון", הוסיף.

בעירייה ציינו כי לאחר חילוץ הכלבה היא הועברה למקלט העירוני של עיריית תל אביב. בווטרינריה הציבורית סיפרו כי מצבה של הכלבה טוב באופן יחסי והיא סובלת ממעט בעיות עור. "היא לא קיבלה טיפול רציף, אוכל ומים מספיקים עד כדי כך שיכלה למות", הדגישו.

כעת קוראת עיריית תל אביב להגיע למקלט העירוני ולאמץ את הכלבה שננטשה. "דווקא בתל אביב יש מודעות גדולה לרווחת כלבים, ומקרה כזה שמישהו נפטר והכלבים נשארים לבד הוא חריג", אמר ד"ר גלין.

לפניות לכתבת דנה ירקצי: danayark@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully