וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשש בשב"ס: עבריינים מנסים לפגוע בבנו של ראש ארגון פשע

יהושע בריינר, כתב לענייני משפט

19.8.2015 / 7:45

לוואלה! NEWS נודע כי בנו של העבריין הבכיר, השוהה במאסר, הועבר בשבועות האחרונים לתא מופרד מחשש לפגיעה בו. הבן, המתנגד לבידודו, עתר בעניין. סנגורו: "מדובר בכליאה בתנאים בלתי-אנושיים"

ראש הפשע שקיים חשש בשב"ס כי עבריינים מנסים לפגוע בבנו. נמרוד סונדרס
גם בנו מאוים. העבריין הבכיר/נמרוד סונדרס

בשירות בתי הסוהר (שב"ס) חוששים כי בנו של ראש ארגון פשיעה גדול בדרום נמצא על הכוונת של ארגוני פשיעה - כך נודע לוואלה! NEWS. הבן, השוהה במאסר בגין עבירות אלימות שאותן ביצע בעת שהיה קטין, הועבר בשבועות האחרונים לתא מבודד ומופרד בכלא אוהלי קידר שבבאר שבע. זאת, לאחר שמידע מודיעיני שהגיע לידי שב"ס העלה כי ישנה כוונה של גורמים עברייניים לפגוע בו בין כותלי בית הסוהר.

מהמידע המודיעיני שהתקבל, וכן ממידע נוסף שהגיע לידי שב"ס, עלה כי הבן מצוי בקשר עם גורמים עברייניים וכי קיימת סכנה לפגיעה בו בשל היותו בנו של העבריין הבכיר. על כן, הוחלט להעבירו לתא המופרד משאר האסירים על מנת למנוע את הפגיעה בו.

אביו של האסיר מוגדר בשנים האחרונות כיעד מרכזי של המשטרה, וארגונו נחשב לאחד הגדולים בארץ. הארגון של האב מסוכסך עם ארגוני פשיעה אחרים ובשנים האחרונות היו מספר ניסיונות לפגוע באנשיו ואף לחסלו. על הבן נגזרה שנת מאסר לאחר שהורשע בתקיפה בנסיבות מחמירות של צעיר שסיפר לו כי ביצע אונס.

עוד בוואלה! NEWS:
הפצועים מיידוי האבנים בירושלים - יהודים וערבים שלומדים יחד
בעלי עסקים באזור הרכבת הקלה: "הנחה בארנונה? כמו פלסטר לסרטן"
"דומה מדי לסמים": העליון קבע - בלי טבק לגלגול בבתי הסוהר

מדובר בהחלטה משמעותית עבור הבן: הוא מצוי בבידוד מוחלט, התא אליו הועבר הנו קטן מאוד והוא מוצא לחצר קטנה סמוכה למשך שעה אחת בלבד במהלך היום.

"העילה של שב"ס כאילו הפרדת האסיר נועדה להגן עליו היא מקוממת", אמר בא כוחו עו"ד רועי אטיאס, אשר בעקבות הדברים הגיש עתירה בעניין, "מעולם לא נעשה ניסיון לפגוע בו בפועל ואף לא עלתה שום אינדיקציה לכוונה קונקרטית שכזו. הוא עצמו מעולם לא נחשד אפילו בחברות בארגון פשיעה ופשיטא שאדם לא בוחר את משפחתו. על כן, ענישה מהסוג הזה מתאימה למחשכים של עולם שלישי, הגם שמדובר בכליאה בתנאים בלתי-אנושיים".

משירות בתי הסוהר נמסר: "תגובת שב"ס לעתירה תינתן כמקובל לבית המשפט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully