וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרפז מגיב על דברי גלנט: "מציע לעשות בדיקת פוליגרף לכולם"

בועז הרפז התייחס לדברי שר הבינוי, יואב גלנט, שתקף את ההחלטה המסתמנת לסגור את התיק נגד הרמטכ"ל לשעבר גבי אשכנזי במסגרת "פרשת הרפז". "הגיעה העת לגלות מי כתב את המסמך"

בועז הרפז שוחרר למעצר בית בבית משפט השלום בראשון לציון, מרץ 2014. בן קלמר
"ראוי שכל אחד מהמעורבים יעמיד את עצמו למבחן". בועז הרפז/בן קלמר

בועז הרפז הגיב היום (שבת) לדברי שר הבינוי יואב גלנט, שתקף את ההחלטה המסתמנת לסגור את התיק נגד הרמטכ"ל לשעבר גבי אשכנזי במסגרת "פרשת הרפז". "חמש שנים אחרי חשיפת המסמך כבר מבינים כולם שלהרפז לא היה קשר לכתיבתו ודברי הבלע של גלנט לא ישנו זאת. הגיעה העת לגלות מי כתב את המסמך ואם הוא היה בכלל מזויף", אמר.

הרפז הוסיף כי הוא מציע "לערוצי התקשורת ליזום בדיקת פוליגרף לכלל המעורבים בפרשה וליועציהם, במקום להמשיך להטיל רפש אחד בשני". לדבריו, "ראוי שכל אחד מהמעורבים יעמיד את עצמו למבחן האמת באופן פומבי גלוי ובלי לפחד ולהסתתר".

עוד בנושא:
גלנט נגד אשכנזי: "בגד ומרד בממשלה, צריך לשבת בכלא"
פרשת הרפז: וינשטיין החליט לסגור התיק נגד גבי אשכנזי

שר הבינוי יואב גלנט, אוגוסט 2015. שלומי גבאי
תמה על סגירת התיק. השר יואב גלנט/שלומי גבאי

בריאיון ל"אולפן שישי" אמש טען גלנט, אלוף במילואים שהיה מפקד פיקוד הדרום בזמן כהונתו של אשכנזי, כי "מי שבגד בפקודים שלו, שמרד בממשלת ישראל צריך לעמוד למשפט ולשבת בכלא". לדבריו, לא ניתן לאפשר מצב שבו "הרמטכ"ל אוסף חומר להפעיל נגדי" ושולח "סוכנים שלו נגדי".

גלנט הוסיף כי ההחלטה לסגור את התיק "תמוהה" וכי הוא "משוכנע שכמו שהוא הסתיר את הקשר עם בועז הרפז, כך הוא מסתיר את המעורבות שלו במסמך. התנהלה נגדי מערכה. הממשלה רצתה למנות אותי לרמטכ"ל, ואשכנזי סרסר נגדי. זה אדם שאוסף חומרים על שר הביטחון וצילם אותם. אני אסתפק בכך שיפרסמו את כל החומרים הלא מסווגים, ויש הרבה כאלה. כאשר הם יתפרסמו - אוזניים תיצלנה. כנראה שיש אנשים שיש להם אינטרסים שהוא לא יעמוד למשפט, אני לא יודע מי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully