וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן 65 חיכה לגרר בשולי כביש 4 - ונדרס למוות בידי משאית

13.8.2015 / 11:04

תושב לוד, שרכבו נתקע, מת מפגיעת משאית חולפת בעת שחיכה בשול הדרך לפינוי מכוניתו. אנשי מד"א קבעו את מותו בזירת התאונה, מדרום למחלף יבנה. כביש 4 נחסם לתנועה ונסיבות האירוע נבדקות

עריכה: גדי וינסטוק

תושב לוד בן 65 מת הבוקר (חמישי) בתאונת דרכים כ-500 מטרים דרומית למחלף יבנה שבכביש 4. הנהג, שירד לשול הדרך בשל תקלה ברכבו, נפגע ממשאית חולפת. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי לאחר שנפצע באורח אנוש וקבעו את מותו בזירת האירוע. בשל התאונה, כביש 4 נחסם לתנועה בקטע שבין מחלף יבנה למחלף אשדוד.

לפני שנקבע מותו, סבל הנהג מפגיעה רב מערכתית קשה מאוד. אנשי מד"א שניסו לבצע בו פעולות החייאה סיפרו: "מדובר בתאונה קשה מאוד. ההרוג נפגע ממשאית חולפת, שכב על הכביש ללא דופק וללא נשימה. ביצענו בו פעולות החייאה ממושכות, אך הפציעות שלו היו קשות מאוד ונאלצנו לקבוע את מותו בשטח".

שוטרי משטרת התנועה הארצית הגיעו למקום התאונה. נסיבות התאונה הקשה נבדקות. בינתיים, נהגים מתבקשים לנסוע בדרכים חלופיות.

עוד בוואלה!NEWS:
פקקים, תאונות ופיגועים: רגע לפני שייהרס - היסטוריית גשר מעריב
אוהל בדואי נשרף וכתובת "מנהלי נקמה" רוססה מצפון לרמאללה
זוועות דאעש: לפחות 60 הרוגים בפיצוץ משאית תופת בבגדאד

בעקבות תאונת הדרכים הקשה, מנכ"ל עמותת אור ירוק שמואל אבואב אמר: "הכי קל תמיד להאשים את הגורם האנושי, אבל שוליים רבים בארץ צרים מדי וכל עצירה היא הימור על החיים. האחריות היא על המדינה - עליה ליצור מפרצי עצירה ושוליים רחבים שלא יסכנו את משתמשי הדרך"

בכל שנה נהרגים בממוצע שבעה בני אדם בתאונות דרכים שהתרחשו בשולי הכביש. התקן קובע כי השוליים יהיו ברוחב של שלושה מטרים, ומבדיקת עמותת אור ירוק עולה כי כבישים רבים בארץ לא עומדים בתקן.

בהכנת הידיעה השתתפה דנה ירקצי.

גבר כבן 65 נהרג מפגיעת רכב כשחיכה לסיוע מגרר בכביש 4, אוגוסט 2015. מד"א
זירת התאונה, היום/מד"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully