וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה קרה לגבר שהחליט לנסות להתקבל לקבוצת מעודדות?

20.8.2015 / 9:54

קבוצת הכדורסל מיאמי היט ערכה אודישנים לקבוצת המעודדות הנחשבת שלה. בין 200 מועמדות בלט גבר אחד, שהימם את כולם והפך למסמר המסיבה

צילום מסך

בתחילת החודש ערכה קבוצת הכדורסל מיאמי היט אודישנים לקבוצת המעודדות הנחשבת שלה. מאות נשים התייצבו כשהן חמושות בחצאיות קצרות ותנועות לוהטות, אבל הכוכב האמיתי היה קית' ווילסון, הגבר היחיד שהגיע כדי להיבחן לקבוצה.

ווילסון המוכשר סיפר לאתר "באזפיד" שהוא רוקד מאז שהיה ילד, ושניסה כבר להתקבל לנבחרת המעודדות בעבר, אבל נאמר לו שההשתתפות מותרת לנשים בלבד. כעת, סיפר, החליט לתת לאודישנים הזדמנות נוספת.

כששיר של ביונסה התחיל להתנגן בקטע בו המתמודדים צריכים לרקוד בחופשיות, מת'יו ידע בדיוק מה לעשות - "זה היה מאוד פשוט בשבילי. קלטתי את הקצב והתנועות, ופשוט חלבתי את זה עד שלא נשאר מה להוציא".

עוד באותו נושא

עכשיו זה מדעי: אלה צעדי הריקוד שיימשכו נשים

לכתבה המלאה

כשהניף את רגלו באוויר, זכה ווילסון לקריאות עידוד מהמתמודדות האחרות. "כנראה שלא היה להן מושג שאני יכול לעשות את זה". הרקדן המוכשר עבר שלושה סיבובים, אולם לבסוף לא הצליח להגיע למחנה האימונים. לדעתו, הפסילה נעשתה על בסיס מגדרי בלבד. "הקבוצה עוד לא מוכנה למעודדים ממין זכר אבל זה בסדר. אני מקווה שעם הזמן הם ייפתחו לרעיון".

למרות שלא הצליח להתקבל לנבחרת הנחשקת, מת'יו לא איבד תקווה והיה אסיר תודה על ההזדמנות שניתנה לו, וביקש להעביר מסר לרקדנים צעירים. "לכו על זה! גם אם אתם לא מתקבלים, אתם צריכים לקבל רק "כן" אחד קטן שישנה את כל התמונה". בנתיים, התיעוד שלו רוקד הפךך ללהיט ויראלי ענק ברשת ונראה שאת 15 דקות התהילה שלו הוא כבר קיבל.

עוד ב"אסור לפספס"
חי על הקצה: צפו בטכנאי מתקין מזגן במקום הכי מסוכן שיש
צפו: יצא להוכיח שקריאה בכף היד היא הונאה. האם הצליח לו?
התרגיל שמשגע את הרשת: בלעה בלון באורך 1.20 מ' - ונשארה בחיים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully