וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חי על הקצה: צפו בטכנאי מתקין מזגן במקום הכי מסוכן שיש

11.8.2015 / 10:01

בסרטון קשה לצפייה שמגיע אלינו מסין נראה טכנאי מזגנים מחזיק בידיו מזגן גדול ומהלך בין שמים לארץ על משקוף צר במיוחד בבניין מגורים גבוה בסין. רק אל תסתכלו למטה

liveleak

עם הפיכתה של סין למדינה עשירה וחזקה יותר, עלה גם הביקוש למזגנים בימי הקיץ החמים - ואיתו גם הדרישה בטכנאיי מזגנים מיומנים. מאחר שבסין נושא הבטיחות בעבודה מעולם לא קיבל את תשומת הלב הראויה לו, טכנאים נאלצים לעיתים קרובות להתמודד עם תנאי עבודה מסוכנים - ממש כמו הטכנאי שבסרטון המצמרר הזה שצולם השבוע.

טכנאי המזגנים האמיץ/הטיפש הזה נראה מהלך על קצה משקוף צר במיוחד בבניין קומות גבוה במרכז סין כשברצפה פתח ענק - שאת סופו לא ניתן אפילו לראות. הטכנאי נראה מחזיק מזגן גדול בידיו ומנסה לעבור לצד השני של הקיר - כשלרגע אחד הוא נמצא ממש בין שמיים לארץ ובלי שום יד פנויה שתוכל להיאחז במשהו במידה ויאבד שיווי משקל ויפול. מאחר שגם המצלמה רועדת - נראה שגם הצלם החליט שלחייו איך ערך רב והעדיף לעמוד ולצלם את חברו במה שהיה יכול להיות רגעיו האחרונים. למרבה המזל - ואחרי שכבר כמעט נפל וחזר אחורה בכדי לנסות שוב - הטכנאי מצליח לחצות אל הצד השני ולהניח את המזגן במקומו. בפעם הבאה פשוט תקנו מאוורר.

עוד ב"אסור לפספס"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully