וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איכס: מהו היצור הדוחה והמסתורי הזה שנמצא באגם באנגליה?

8.8.2015 / 10:20

האם זו מפלצת פרהיסטורית או דג מאוד מכוער? פגר של יצור מסתורי באורך מטר וחצי עם שיניים חדות במיוחד נמצא על חוף אגם ברוצ'דייל, אנגליה, ומעורר היסטריה ברשתות החברתיות

יוטיוב

בסרטון: דג קטן נמלט בבהלה מדג פיקרל חי

עם שיניים חדות ופרצוף מאיים במיוחד שוכב לו יצור מת, מסתורי ומבחיל על גדות אגם ברוצ'דייל, אנגליה - ומפחיד בריטים שמסתובבים באזור. אוהבי הפנטזיה סבורים שמדובר במפלצת ימית עתיקה שחיה במעמקים - ואילו צלולי הדעה מאמינים שזה בסה"כ דג פיקרל מת. אורכו של היצור מגיע למטר וחצי - מידע שמתיישב יפה עם יכולתם הידועה של דגי הפיקרל להגיע למימדים דומים.

מציאתו של הפגר ביום שני האחרון על חוף אגם הולינגוורט' - הנמצא במרחק של 400 קילומטרים מאגם לוך נס - עורר סערה ברשת אחרי שמבקרים באזור צילמו אותו ושיתפו את התמונות ברשתות החברתיות. אחד המבקרים סיפר שהדג נורא מסריח ושפיו כה גדול שהוא מסוגל להכניס אליו אגרוף שלם. ג'וני בקט, עובד מכירות בן 32, סיפר שהוא היה בהלם למראה היצור המפלצתי, בו נתקל במהלך טיול רומנטי עם בת זוגתו סוזן. "חשבתי שזה תנין או איזה יצור עתיק - אז צילמתי אותו", הוא מספר ל-Daily Mail, "הוא ענק. ילדים ראו אותי מצלם אותו והזדעזעו".

יצור מפלצתי נמצא באגם הולינגוורט. MERCURY PRESS, מערכת וואלה! NEWS
מתוך סרט אימה: דג פיקרל או מפלצת ימית עתיקה?/מערכת וואלה! NEWS, MERCURY PRESS

בעוד חלק נחושים בדעתם שמדובר בדג פיקרל, אחרים לא השתכנעו לגמרי ונשבעו להתרחק מהאגם. קרול אן גליסון היא אחת מהם, "למי אכפת אם זו מפלצת או פיקרל? הוא פשוט נוראי. אני לא אחתור באגם הזה שוב לעולם, זה בטוח", היא מספרת, "אני תוהה אם יש עוד כאלה שם. תכננתי לסוע עם הילדים לאגם בסוף השבוע, אבל אני חושבת שאוותר על זה עכשיו".

עוד באותו נושא

עולם היורה ברוסיה: יצור שנראה כמו דינוזאור קטן מפחיד את התושבים

לכתבה המלאה
האם זה דג פיקרל או מפלצת עתיקה?. MERCURY PRESS, מערכת וואלה! NEWS
פיו יכול להכיל אגרוף שלם/מערכת וואלה! NEWS, MERCURY PRESS
אורכו של הדג מגיע למטר וחצי. MERCURY PRESS, מערכת וואלה! NEWS
מהצד הוא קצת חמוד/מערכת וואלה! NEWS, MERCURY PRESS

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully