וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבוכה בבית הלבן: יועצת של אובמה ירתה לעבר בן זוגה - ונעצרה

רשת NBC דיווחה כי ברווטה סינגלטרי גנבה את אקדחו של בן זוגה השוטר לאחר שסירב לחשוף בפניה את המכשירים הסלולריים שלו. היא ירתה אל הספה שבה ישב מבלי שפגעה בו. היא מואשמת בתקיפה ונשללה ממנה הכניסה לבית הלבן

צילום: רויטרס, עריכה: מתן חדד

ברווטה סינגלטרי, עובדת הבית הלבן שמשמשת יועצת מיוחד לנשיא ארצות הברית ברק אובמה, נעצרה לאחר שאיימה על בן זוגה, שוטר במשטרת הקפיטול, באמצעות כלי הנשק שלו במהלך ויכוח שפרץ ביניהם - כך דיווחה אמש (שני) רשת NBC. היא מואשמת בתקיפה מדרגה ראשונה ושנייה ובהתנהגות פזיזה ומסוכנת.

סינגלטרי מואשמת כי שלחה לחבר שלה מסרון ביום שישי ובו ביקשה ממנו להגיע לביתם בוושינגטון כדי לקיים יחסי מין. לאחר מכן, נטען, התעמתו השניים לאחר שהיועצת של אובמה שאלה אותו לגבי נשים אחרות שעמן הוא נפגש.

המשטרה טוענת כי סינגלטרי ביקשה מבן זוגה לצאת עמה החוצה ושניהם נכנסו לכלי רכבו. אז היא ביקשה ממנו לראות את המכשיר הסלולרי שלו ולאחר שסירב היא לקחה שני מכשירים סלולריים ואת האקדח שלו מהתיק שהיה מונח במכונית. לאחר מכן היא רצה בחזרה לבית ובן זוגה הגיע בעקבותיה וביקש ממנו להשיב לו את כלי נשקו.

כאשר בן הזוג לא נעתר לבקשותיה להעביר לו את הסיסמאות למכשירים הסלולריים שלו, היא שלפה את האקדח מהנרתיק וכיוונה אותו אליו. לאחר מכן היא ירתה פעם אחת והקליע פגע בספה שבה ישב חברה השוטר. היא נעצרה במקום ללא התנגדות.

דובר מטעם הבית הלבן מסר כי סינגלטרי הוצאה לחופשה ללא תשלום וגישתה למתחם בוטלה עד לקבלת מידע נוסף בנושא.

עוד ידיעות מהעולם
אותרו חלקי טיל רוסי באוקראינה: "ייתכן ששימש להפלת המטוס המלזי"
ארה"ב: "להתחשב ברשות בתביעת פיצויי קורבנות הטרור בישראל"

נשיא ארה"ב ברק אובמה מתייחס לתכנית הגרעין של איראן, מרץ 2015. רויטרס
מבוכה בבית הלבן. נשיא ארה"ב אובמה/רויטרס
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully