וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשנה אחרי: בת להוריה של התינוקת שנרצחה בפיגוע הדריסה

9.8.2015 / 21:45

אמה של חיה זיסל בראון, שנרצחה בפיגוע הדריסה בתחנת הרכבת הקלה גבעת התחמושת לפני עשרה חודשים, ילדה בת בבית החולים "ביקור חולים" בירושלים. "מודים לקדוש ברוך הוא על הכול"

צילום: גדעון צנטנר, רויטרס; עריכה: גדי וינסטוק

(הלווייתה של התינוקת חיה זיסל בראון בשנה שעברה)

עשרה חודשים אחרי פיגוע הדריסה בגבעת התחמושת, בבית החולים "ביקור חולים" נולדה היום (ראשון) בת להוריה של התינוקת חיה זיסל בראון, שנרצחה בפיגוע בעודה בת שלושה חודשים. "בני הזוג בראון מודים לקדוש ברוך הוא על הכול, ובפרט על לידת בתם המתוקה הבוקר בבית החולים 'ביקור חולים'", נמסר בהודעה מהמשפחה.

הפיגוע אירע ב-22 באוקטובר 2014. נהג פלסטיני פגע עם רכבו בנוסעים שהמתינו לרכבת הקלה סמוך למטה הארצי שבבירה. הנהג, עבד אל-רחמן שלומי, תושב מזרח ירושלים בן 21, המזוהה עם תנועת חמאס, ניסה להימלט רגלית, נורה בגפיו על ידי שוטרי מחוז ירושלים ונפצע קשה.

בראון פונתה תחילה עם פגיעת ראש לבית החולים הר הצופים בעיר, והרופאים נלחמו על חייה במשך שעה - אולם בהמשך נקבע מותה. שני צעירים בשנות ה-20 לחייהם אושפזו שם אף הם במצב קל. אישה כבת 30 שזהותה טרם נודעה, במצב קשה עם פגיעת ראש, מורדמת ומונשמת, אושפזה בבית החולים הדסה עין כרם, יחד עם שני פצועים קל נוספים. אישה כבת 50 פונתה במצב בינוני עם פגיעות בגפיים לבית החולים שערי צדק.

ימים אחדים לאחר הפיגוע, מתה מפצעיה גם קארן ימימה מוסקרה באררה, עולה חדשה בת 20 מאקוודור. באררה הייתה עולה חדשה שעברה גיור. בשעת הפיגוע היא הייתה בדרכה לריאיון קבלה לסמינר חרדי לעולי דרום אמריקה.

עוד חדשות:
"ואז אסי אמר לי: עקרתי לו את העיניים עם המבט שהוא נתן לי"
פיגוע בכביש 443: ישראלי נדקר בגבו בזמן שתדלק, המחבל חוסל
הרב ברלנד במסר לתמידיו: "אני בגואטמלה, אל תבואו לשם"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully