וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עשור מאז נעלמו עקבותיו - האם צולם "איש הלטאה" המסתורי?

האם האגדה האורבנית מתעוררת לחיים? תיעוד של "איש הלטאה" מעלה שוב את חשש הציבור בקרוליינה הדרומית, שהיצור האגדי והמצמרר שוב כאן כדי להטיל אימה על התושבים. ספלינטר, מאחוריך

יוטיוב

סיפורנו מתחיל ב-1988, כשבחור צעיר בשם כריסטופר דייויס נהג בשעת לילה מאוחרת אל ביתו שבבישופוויל, קרוליינה הדרומית כשלפתע היה לו פנצ'ר. כשעצר בצד הדרך להחליף גלגל, שמע דייויס קולות מוזרים ולא האמין למראה עיניו כשלטאה ענקית, בגודל אדם שעומדת על שתי רגליים, החלה לרדוף אחריו. ברור לכולנו שסיפורו של דייויס נשמע מופרך לחלוטין - אך עדויות נוספות של תושבי המקום חיזקו את מה שדייויס ראה באותו לילה ומאז הפך הסיפור לאגדה מקומית פופולארית שמושכת הרבה תשומת לב ומדירה שינה מעיניהם של ילדים.

מאז המקרה ההוא הגיעו מספר עדויות נוספות של תושבים שראו לטענתם את "איש הלטאה" המסתורי אך זה כבר עשור שלא שמענו ממנו - עד השבוע, כשתמונות חדשות ותיעוד של היצור המפחיד הגיעו לחדשות WCSC. על פי הדיווחים, שני אנשים שונים הבחינו ביצור בגובה 2.1 מטרים עם עיניים אדמות וקשקשים מסתובב ביערות בישופוויל - כשתיאורו דומה אחד לאחד לאיש הלטאה המפורסם משנות ה-80 המאוחרות.

איש הלטאה. Live5News.com, צילום מסך
איש הלטאה כפי שתועד בקרוליינה הדרומית. לנו זה נראה כמו אדם בתחפושת/צילום מסך, Live5News.com

"קרו מקרים שדברים שחשבנו שאין סיכוי שהם אמיתיים בסוף התבררו ככאלה", סיפר ג'ייסון קוקס ממוזיאון הכותנה בבישופוויל - המציג תערוכה מיוחדת על איש הלטאה, "כמו שאני תמיד אומר לכולם, אתם חייבים להאמין. אתם חייבים להאמין שאיש הלטאה קיים ומסתובב אי שם בביצות קרוליינה". פתאום איום מתקפת החולדות על תל אביב כבר לא נשמע לנו כל כך מפחיד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully