וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשל השרב: בת 8 נפגעה בינוני ממכת חום כשבילתה בבריכה בגולן

8.8.2015 / 18:16

הילדה נפגעה בזמן ששהתה עם משפחתה בבריכת שחייה בקצרין. לאחר שהתלוננה כי חשה ברע, היא נלקחה לטיפול רפואי בתחנת מד"א בעיר ואז פונתה לבית החולים זיו שבצפת

עריכה: ניר חן

ילדה בת שמונה נפגעה היום (שבת) באורח בינוני ממכת חום בזמן שהייתה בבריכת שחייה בקצרין שברמת הגולן. הילדה הובאה ברכב פרטי לתחנת מד"א בעיר לאחר שהתלוננה כי היא לא חשה בטוב. בתחנה הוענק לה טיפול רפואי על ידי צוותי מד"א ולאחר מכן היא פונתה לבית החולים זיו בצפת.

פרמדיק מד"א שטיפל בילדה בתחנת קצרין סיפר: "הילדה הובאה על ידי בני משפחתה לתחנה, והוריה סיפרו לנו שהיא שהתה בשמש זמן ממושך. מיד כשהבחנו שהיא לא חשה בטוב, הם פינו אותה לקבלת טיפול רפואי. חום גופה היה גבוה, הענקנו לה טיפול רפואי מידי מציל חיים שכלל נוזלים וקירור, ופינינו אותה תוך כדי טיפול לבית החולים זיו כשמצבה בינוני."

היום הורגש שיא גל החום של הימים האחרונים, כאשר עומסי חום כבדים נרשמו בכל אזורי הארץ. השקע השרבי שהשפיע על האזור יחלוף הלילה, והטמפרטורות ירדו. מחר יהיה מעונן חלקית וייעשה נאה. הטמפרטורות ירדו והלחות תעלה, אך עדיין יהיה חם מהרגיל לחודש אוגוסט. ביום שני הטמפרטורות ירדו עוד ויהיו מעט גבוהות מהממוצע.

עוד בוואלה!NEWS:
פלסטיני בן 20 טבע למוות במעיין בצפון הכינרת
"רוצה להגיע למרתון": צעירה שאיבדה את רגלה בדרך להגשים חלום
היום: שיא גל החום - שרבי ברוב הארץ, 45 מעלות באילת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully