וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום באונס הקבוצתי בראשון לציון: "התנפלו עליה כחיות טרף"

7.8.2015 / 10:45

חמישה צעירים הואשמו כי חטפו צעירה, כלאו אותה בדירתם ואנסו אותה בזה אחר זה כשהיא בהשפעת אלכוהול. "התייחסו אליה כמכשיר לסיפוק יצריהם והעבירו אותה מיד ליד כחפץ", נכתב בבקשה לעצור אותם עד תום ההליכים

צילום: מאצ'י הוף, עריכה: טל רזניק

פרקליטות מחוז המרכז הגישה הבוקר (שישי) כתב אישום לבית המשפט המחוזי מרכז נגד חמישה צעירים, אזרחים זרים מאריתראה, בגין חטיפה ואונס קבוצתי של צעירה שפגשו בסמוך למועדון בראשון לציון. החמישה נאשמים בעבירות קשירת קשר לפשע, חטיפה לשם כליאה ולשם ביצוע עבירת מין בצוותא, כליאת שווא, אינוס בנסיבות מחמירות בצוותא ומעשים מגונים בנסיבות אינוס בצוותא.

על פי כתב האישום שהוגש נגד החמישה, קידנה טדסה, בן 23, אמנאל טקיה, 27, טקאלי גברו, בן 22, אטקלה אבטרמרים, בן 28, ואפרים קידנה, בן 22, לפני כחודש וחצי בילתה הצעירה במועדון סנוקר בראשון לציון. במהלך הלילה היא שתתה משקאות אלכוהוליים רבים וכשיצאה מהמועדון הייתה במצב של שכרות. מהמועדון היא המשיכה לדוכן שווארמה סמוך יחד עם מכר שלה.

בשלב זה, על פי כתב האישום, קשרו הנאשמים קשר לחטוף את הצעירה והובילו אותה בניגוד לרצונה לחדר שבו מתגוררים שניים מהם, בעודה מנסה להתנגד אך סובלת מערפול חושים. "המעשים בוצעו על אף שהמשיבים ושותפם הבחינו שהמתלוננת שיכורה ושמצבה הכללי ירוד, בסוברם כי מדובר ב'טרף קל', כל זאת תוך תכנון מוקדם, כאשר חלקם 'מכינים' את החדר וממתינים להגעתה", נכתב בכתב האישום. עם הגעתם לדירה, כך נטען בכתב האישום, כלאו הנאשמים את הצעירה באחד החדרים, השכיבו אותה על המיטה, ובמשך כשעה ו-40 דקות אנסו אותה בזה אחר זה.

חשודים בביצוע אונס קבוצתי בראשון לציון, בימ"ש השלום ראשל"צ, 30 ביולי 2015. מגד גוזני
הנאשמים בהארכת מעצרם, בשבוע שעבר/מגד גוזני

מכתב האישום עולה כי בשלב מסוים הגיע מכרה של הצעירה לבית הנאשמים על מנת לחפש אותה, ואלה מסרו לו שאינה שם. הוא עזב את המקום, אך בהמשך שב למשמע צעקות חברתו "הצילו, הצילו" והתעקש לחפש אותה בעצמו. אז, לפי כתב האישום, נפתחה הדלת והצעירה עזבה את המקום.

מלבד כתב האישום הגישה הפרקליטות בקשה לעצור את הנאשמים עד תום ההליכים המשפטיים נגדם. בבקשות המעצר ציינה הפרקליטה עו"ד עינת בניטה כי מדובר במעשה אכזרי במיוחד של חמישה גברים "שהתנפלו כחיות טרף על המתלוננת, התייחסו אליה כמכשיר לסיפוק יצריהם, והעבירו אותה מיד ליד כחפץ לשם ביצוע זממם". הפרקליטה ציינה בבקשתה גם את העובדה שהמעשים בוצעו לכאורה תוך תכנון מוקדם ותחכום, "כאשר המתינו לכך שתוסח דעתו של המכר של המתלוננת, וכאשר חברו כל חברי החבורה לשם ביצוע עבירות יחד".

לפניות לכתבת: gali.gnt@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully