וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הותר לפרסום: נעצרו שמונת החשודים באונס הקבוצתי בראשון לציון

4.8.2015 / 13:53

שבעה עובדים זרים מאפריקה חשודים שגררו צעירה שפגשה ידיד שלה לדירה ואנסו אותה זה אחר זה. הידיד, עובד עירייה, לא דיווח על כך למשטרה והוא חשוד שאסף אותה לביתו לאחר מכן וביצע בה מעשים מגונים. דיווח מאולפן וואלה!NEWS

צילום: דוד קורן, עריכה: יאיר דניאל, ליאור קירשנר

המשטרה עצרה את כל שמונת החשודים באונס קבוצתי ובביצוע עבירות מין בצעירה בת 23 מראשון לציון לפני חודש וחצי - כך הותר הבוקר (שלישי) לפרסום. לפי החשד, שבעה מהחשודים, עובדים זרים מאפריקה, חטפו את הצעירה, הובילו אותה לדירה בעיר שבה התגוררו כמה מהם ושם הם אנסו אותה. לאחר מכן, לפי החשד, הם "מסרו" אותה לידיד שלה, עובד בעירייה, שהיה עד לחטיפה שביצע בה אף הוא עבירות מין. מצלמות האבטחה באזור תיעדו חלקים מהאירוע.

מעצרם של כל החשודים הוארך כמה פעמים ובכוונת הפרקליטות להגיש נגדם כתבי אישום בגין אונס, חטיפה ועבירות נוספות. נגד הידיד של הצעירה מתכוונת הפרקליטות להגיש כתב אישום בגין עבירות של אי-מניעת פשע ובביצוע מעשה מגונה.

חשודים בביצוע אונס קבוצתי בראשון לציון, בימ"ש השלום ראשל"צ, 30 ביולי 2015. מגד גוזני
כמה מהחשודים בהארכת מעצרם/מגד גוזני

מחקירת האירוע עולה כי הצעירה בילתה עם ידיד שלה במועדון סנוקר בשכונת רמת אליהו ובסוף הבילוי הם יצאו מהמקום ונפרדו. הצעירה פנתה לחנות ירקות בצדו הצפוני של המרכז המסחרי, שם פגשה ידיד אחר. בזמן המפגש הגיעו שבעת החשודים, שאחזו, לפי החשד, בידיה וברגליה של הצעירה וגררו אותה לעיניי הידיד לדירתם שבקומה השניה של המרכז המסחרי.

לפי החשד, הידיד לא מנע את החטיפה, על אף שהצעירה התנגדה וזעקה לעזרה, ואף לא הזמין את המשטרה. בהמשך, לפי החשדים, השבעה אנסו בזה אחר זה את הצעירה. לאחר מכן, הם מסרו את הצעירה לידיד שלה, שחשוד בכך שאסף אותה לביתו וביצע בה עבירות מין נוספות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
חשודים בביצוע אונס קבוצתי בראשון לציון, בימ"ש השלום ראשל"צ, 30 ביולי 2015. מגד גוזני
כמה מהחשודים בהארכת מעצרת/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully