וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המסיבה הפכה לקטטה: 14 בני נוער נפצעו מדקירות, 11 נעצרו

7.8.2015 / 9:45

במהלך מסיבת שטח בקריית עקרון נפצעו 13 בני נוער באורח קל ואחד באורח בינוני. לפי גורם במשטרה, חלקם היו בגילופין. כוחות רבים הוזעקו מכל אזור המרכז כדי לתגבר את השוטרים בעצירת הקטטה

בני נוער בגן מאיר. יותם רונן
המסיבה אורגנה בצורה מחתרתית ברשתות חברתיות וללא פיקוח משטרתי/יותם רונן

14 נערים נפצעו הלילה (שישי) מדקירות וממהלומות בקטטה המונית במהלך מסיבת שטח בקריית עקרון. 13 מהם נפצעו באורח קל ואחד באורח בינוני. כוחות משטרה הגיעו למקום האירוע ופתחו בחקירת נסיבות המקרה. 11 מעורבים עוכבו לחקירה.

במשטרה לא יודעים לקבוע לפי שעה מה המניע שהביא לקטטה ההמונית, אולם קצין במשטרת מרחב השפלה סיפר כי חלק מהנערים היה בגילופין. "זו הייתה מסיבה של בני נוער מהעדה האתיופית שהגיעו מכל הארץ", סיפר גורם במשטרה. "במהלך הלילה לא היו אירועים חריגים עד סמוך לשעה 4:00 לפנות בוקר, כאשר פרצה הקטטה שבה היו מעורבים עשרות רבות של נערים".

המסיבה אורגנה בצורה מחתרתית ברשתות חברתיות וללא פיקוח משטרה. כוחות המשטרה הגיעו למקום רק אחרי שהתקבל דיווח על קטטה המונית. כרגע מנסים במשטרה לאתר בין היתר את המארגנים של המסיבה ובוחנים את מידת האחריות שלהם לאירוע.

עוד בוואלה! NEWS:
ריבלין לוואלה! NEWS: "ההסכם עם איראן חמור – אבל לא אסון"
הנשים שהתלוננו נגד ראש המדרשה שהתחזה לקצין: "הופקרנו"
עדיין חם: שרב בשישי, עומסי חום קיצוניים בשבת

בני נוער בגן מאיר. יותם רונן
"במהלך הלילה לא היו אירועים חריגים עד סמוך לשעה 4:00 לפנות בוקר"/יותם רונן

עם קבלת הדיווח על הקטטה, הפעילה המשטרה נוהל "טיפול נמרץ", שבמסגרתו הוזעקו כוחות תגבור רבים מכל אזור המרכז כדי לסייע לכוחות משטרת רחובות להשתלט על הקטטה ההמונית. כל הנפגעים פונו לבית החולים קפלן שברחובות. חלק מהפצועים סובלים מפצעי דקירות וחלק מחבלות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully