וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוד הפעוט שנרצח בדומא במכתב למנחמים: "יש אנשים טובים"

6.8.2015 / 0:10

במכתב שכתב למבקרים הרבים שפקדו את בית המשפחה ואת בית החולים סורוקה, שבו מאושפזים עדיין הוריו של עלי דוואבשה כשהם בסכנת חיים, בירך הדוד יוסוף על עזרתם של יהודים וערבים כאחד. "זה מקל למרות האסון שקרה"

צילום: רויטרס, אריאל חרמוני - משרד הביטחון, דובר צה"ל, רבנים למען זכויות אדם; עריכה: טל רזניק

יוסוף דוואבשה, דודם של הורי עלי דוואבשה, שנשרף למוות בפיגוע ההצתה בשישי האחרון, פרסם אתמול (רביעי) מכתב שבו הודה לכל המבקרים שהגיעו לכפר דומא כדי לנחם את המשפחה. לדבריו, במהלך השבוע האחרון הגיעו רבים גם לבתי החולים סורוקה בבאר שבע ושיבא שבתל השומר, שבהם מאושפזים הוריו של עלי, שנמצאים עדיין בסכנת חיים, ואחיו, שמצבו מעט השתפר בימים האחרונים.

לקריאה נוספת בנושא:
עדות מרגעי האימה: "ראינו את ההורים בוערים - ולידם רעולי פנים"
סבו של התינוק שנרצח בדומא: "רק אל תגידו לנו שהרוצחים משוגעים"
דודו של הפעוט הפלסטיני בעצרת בתל אביב: "נתניהו, למה עלי נרצח?"

במכתב כתב יוסוף: "בשמי ובשם משפחת דוואבשה, תודה על הביקורים, האיחולים והעזרה. אנחנו מודים ליהודים, לערבים ולכל מי שתומך בנו". לגבי בני משפחתו, אמר יוסוף כי מצבם קשה ולא ברור והביע תקווה להבראתם המהירה. לפי תיאורו, המשפחה זכתה לתמיכה רבה מאז הפיגוע. "כולם באו כל הזמן, גם הרבה יהודים הגיעו והיה לי חשוב לומר להם תודה על הכול", אמר יוסוף. לדבריו, "האנשים שהגיעו אמרו שהם מצטערים על מה שקרה, ושהם מתנגדים למעשים כאלה. אני לא מבין למי בעולם יש לב לעשות דבר כזה".

המקרה המזעזע טלטל רבים, ולדבריו של יוסוף תושבי באר שבע אירחו אותו בביתם. "הם אירחו אותי כשהייתי השבוע יומיים בסורוקה, זה משמח ומקל שיש אנשים כאלה למרות האסון שקרה לנו". הוא הוסיף כי העובדה שהגיעו יהודים להביע את צערם בנוגע למקרה מקלה מעט על בני המשפחה. עוד הדגיש כי העזרה שמקבלת המשפחה מעידה בעיניו על כך שישנם אנשים טובים רבים. "אני עבדתי עם יהודים, אכלתי עם יהודים וישנתי עם יהודים, ואני יודע את זה", אמר יוסוף.

(עדכון ראשון: 23:10)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מכתב התודה שכתב דודם של הורי עלי דוואבשה למבקרים/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully