וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשתתפות ב"תחרות הישבנים" עצרו את התנועה בברזיל

8.8.2015 / 10:53

27 בחורות צעירות אשר מתמודדות על תואר "הישבן של ברזיל" כבשו את רחובות סאו פאולו כדי לעודד אנשים להצביע. האם יש משהו מעודד יותר מחוטיני ונעלי עקב? כנראה שלא

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

צילום: רויטרס, עריכה: יאיר דניאל

כפילה של קלואי קרדשיאן, כוכבת פורנו לשעבר ותקליטנית נכנסות לבר. לא, זאת לא התחלה של בדיחה גרועה במיוחד אלא שלוש מתוך 27 המועמדות שמתחרות על התואר הנכסף "הישבן של ברזיל". הנשים הצעירות הגיעו באוטובוס ללב סאו פאולו, שם הסתובבו בלבוש מינימלי כדי לעודד את האזרחים להצביע עבורן באתר האינטרנט. כצפוי, הן עוררו עניין רב ואף מספר פקקים בשל אנשים שממש התעניינו באפשרויות ההצבעה.

התחרות מתבצעת בשני שלבים, כאשר בשלב הראשון תושבי ברזיל מצביעים למועמדת החביבה עליהם באתר האינטרנט של התחרות. 15 המתחרות שיעברו את השלב הזה, ויעלו לגמר, שם יכריע צוות שופטים מיוחד שמורכב מחמש נשים ושישה גברים.

תחרות מיס באם באם. דיילי מייל, אתר רשמי
ככה הן נראות מהפרונט/אתר רשמי, דיילי מייל

המסורת, שהחלה לפני חמש שנים, מושכת אליה צעירות רבות שחולמות להתפרסם. מי שתקטוף את המקום הראשון תזכה בסכום כסף גדול וחוזי דוגמנות בשווי מאות אלפי דולרים. גם מי שתזכה במקום השני לא תישאר מקופחת, כיוון שתהילתן של אלה שקטפו את המקום השני עלתה לא פעם על זו של הזוכה במקום הראשון.

בשנתיים האחרונות עלתה התחרות לכותרות בשל האשמות על שחיתות ושקרים שטלטלו את אחורי הקלעים. בשנה שעברה הייתה זו הפייבוריטית ליביה סנטוס שהודחה מהתחרות לאחר שהתברר כי בעלה קנה מאנשים קולות כדי שיצביעו לה. לפני שנתיים היו אלה המשתתפות מארי סוזה ואליאנה אמראל, שנטען כי שילמו לשופטים כדי שלא ידיחו אותן. מה תהיה השערורייה של התחרות השנה? נמשיך לעקוב.

עוד באותו נושא

ברזיל: משהו מסריח בתחרות הישבנים

לכתבה המלאה
המשתתפות בתחרות הישבנים עצרו את התנועה בברזיל. רויטרס
וזה כבר מבט מאחור/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully