וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשה בשכונה: הכירו את הבארבי האנושית שמשגעת את רוסיה ומחפשת אהבה

7.8.2015 / 8:34

היא גרה בבית מצועצע מלא בבובות ופרחים, נוהגת ברכב בארבי ורוד ומחפשת גבר שיהיה שונה מקן. הכירו את טטיאנה טוזובה, הבארבי החדשה ממוסקבה

Caters TV

הבארבי האנושית ולריה לוקיאנובה צריכה להתחיל לחשוש. אחרי הכל, לבית הבובות הגיעה דיירת חדשה והיא מבססת את מעמדה כבובה האנושית האהובה ביותר ברוסיה. טטיאנה טוזובה, בת 28 ממוסקבה, אהבה לשחק בבובות הפופולאריות כילדה. היא החליטה לעשות מעשה, צבעה את שיערה והתחילה לעשות כושר כדי להוריד במשקל ולקבל את הגזרה המפורסמת של הבובה. למרות שהיא עובדת כזמרת ודוגמנית, טטיאנה טוענת שהיא בארבי במשרה מלאה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתגוררת בבית הקיטשי בתבל/מערכת וואלה!, צילום מסך

"לפעמים אני לא יודעת איפה הבארבי נגמרת וטטיאנה מתחילה" סיפרה הדוגמנית, שמתגוררת בדירה עמוסה בצעצועים, פרחים ובובות פרווה ילדותיות. היא מתניידת בעזרת רכב ורוד עליו יש מדבקה גדולה של המודל לחיקוי - בובת בארבי, וכמו נשים רבות בגילה היא מחפשת את הנסיך על הסוס הלבן. למראה הפלא, לא מדובר בקן, אלא בהיפך הגמור ממנו.

"זה עלול להישמע קיצוני, אני חושבת שבקן אין שום דבר גברי למעשה, הוא מאוד נשי ואני לא אוהבת את זה. חשוב לי שגבר יהיה גדול, חזק ולא מפונק". טוזובה אומרת שהיא לא עברה אף ניתוח פלסטי, והמראה החיצוני שלה הוא תוצר של עבודה קשה. למעשה, כיום היא רזה יותר משהייתה בגיל 15. אם לסמוך על אחיותיה לבית הבובות, סביר להניח שהיא משקרת.

עוד באותו נושא

הבארבי האנושית החדשה סובלת: "ההורים הכריחו אותי"

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא באמת ציפיתם ממה להתנייד במאזדה משפחתית, נכון?/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טוענת שלא עברה ניתוחים פלסטיים. האם היא משקרת? סביר להניח שכן/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חלמה על זה מגיל 12/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully