וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תושב לוד טוען: יהודים תקפו אותי במוט ברזל ממניע לאומני

2.8.2015 / 13:55

עימאד אבו שארח בן ה-55 דיווח למשטרה כי שלושה בני אדם תקפו אותו כשיצא ממסגד בעיר וקראו לעברו קריאות גנאי נגד ערבים. עם זאת, שלושה חשודים ערבים נעצרו ובמשטרה מעריכים כי הרקע הוא סכסוך משפחתי

עימאד אבו שרח, תושב לוד שהותקף בידי אלמונים. פייסבוק, אתר רשמי
שארח אחרי התקיפה/אתר רשמי, פייסבוק

כשברקע המתיחות הגבוהה בעקבות פיגוע הטרור היהודי בסוף השבוע, במשטרה והשב"כ בודקים תלונה של ערבי תושב לוד, שלפיה הותקף הבוקר (ראשון) בידי יהודים ממניע לאומני. עימאד אבו שארח בן ה-55 דיווח לחוקרים כי תוקפיו הכו אותו במוט ברזל וצעקו לעברו קריאות גנאי לאומניות, אולם המשטרה מעריכה כי הרקע לתקיפה אינו לאומני, ושלושה חשודים ערבים נעצרו.

לטענת אבגו שארח, התקיפה אירעה בסביבות השעה 6:00 בעת שיצא אבו שארח מהמסגד הגדול בעיר בתום תפילת הבוקר והחל ללכת לעבר ביתו. לטענתו, שלושה בני אדם התנפלו עליו, מהם אחד אחז במוט ברזל, וחבטו בו תוך קריאות נגד ערבים. הוא נפצע באורח קל והתפנה בכוחות עצמו לחדר המיון בבית החולים אסף הרופא.

"נפלתי על הקרקע. הם כנראה חשבו שאני מת, וברחו מהמקום", סיפר אבו שארח לאתר הערבי "אל-בוראק". "הצלחתי להזיז את עצמי, ושכנים לקחו אותי לבית חולים. ירד דם מראשי ומכל חלקי גופי. לפני שלקחו אתי לבית חולים התקשרתי למשטרה והמתנו שעה שלמה, אך הם לא הגיעו".

מוקדם יותר מסר גורם במחוז המרכז: "אנחנו בודקים יחד עם השב"כ את גרסתו של האיש. החקירה בראשיתה ואנחנו לא יודעים לקבוע באשר למניע". עם זאת, כעבור זמן קצר נעצרו שלושת החשודים, גם הם תושבי לוד, ובמשטרה מסרו כי החשד הוא שאבו שארח הותקף במסגרת סכסוך משפחתי. "החקירה נמשכת וצפויים מעצרים נוספים", נמסר.

(עדכון ראשון: 12:27)

לפניות לכתב: aviash123@walla.co.il

עוד ידיעות משפט ופלילים:
ראש העיר קריית ים על שריפת רכבו: "חשבנו שנפלה קטיושה על הבית"
אשת רב נחקרה ושוחררה; נבדק אם ידעה על כוונתו של שליסל
גבר נורה למוות בצפון - שנה וחצי אחרי שאחיו נרצח באופן זהה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully