וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש העיר קריית ים על שריפת רכבו: "חשבנו שנפלה טיל על הבית"

אחרי שריפת מכוניתו, ייתכן שבשל פיצוץ מטען נפץ, אמר דוד אבן צור: "לא רוצה לדמיין מה היה קורה אילו בתי הייתה חוזרת הביתה". בעירייה מעריכים שמדובר בנקמה על דברים שכתב בפייסבוק, על רקע הדקירה בבירה והצתת הבית בדומא: "בואו נפסיק לשנוא"

צילום: אדריאן הרבשטיין, עריכה: טל רזניק

ראש עיריית קריית ים דוד אבן צור הגיב הבוקר (ראשון) על הפיצוץ במכוניתו הלילה ואמר כי התחושות שלו קשות. "בסביבות השעה 3:00 לפנות בוקר שמענו פיצוץ עז שהרעיד את כל השכונה", אמר אבן צור לוואלה! NEWS. "בהתחלה חשבנו שנפלה טיל מלבנון על הבית שלנו, אבל בהמשך הבנו שלא החיזבאללה שיגר אותה".

לאבן צור שני ילדים, חייל ונערה בת 17, אך בעת האירוע הוא ורעייתו היו לבדם בבית. "למזלנו הבת שלנו חזרה מבילוי עם חברים רק חצי שעה אחרי האירוע. אני לא רוצה לדמיין מה היה קורה אילו היא הייתה חוזרת הביתה ברגע הפיצוץ", אמר אבן צור.

עוד בוואלה! NEWS:
בנט על ביטול השתתפותו בעצרת: משתיקי המחנה שלי ימצאו אותי מולם
בשל סכסוך בין הנהגים להנהלה: שביתה ברכבת הקלה בירושלים
אשת רב נחקרה ושוחררה; נבדק אם ידעה על כוונתו של שליסל

דוד אבן צור, ראש עיריית קריית ים. פייסבוק, צילום מסך
דוד אבן צור/צילום מסך, פייסבוק

מקורביו של ראש העיר ובעירייה מעריכים כי מדובר בפשע שנאה בעקבות התבטאות של אבן צור בפייסבוק בגנות פעולות האלימות בשבוע האחרון. לדברי המקורבים, לא הופנו לעבר ראש העיר כל איומים ולא היה כל אירוע שיכול היה לרמוז על הצפוי. בעירייה הוסיפו: "מאחר שלא היו איומים קודמים שהופנו לראש העיר, התחושה היא שמדובר בעוד פיגוע שנאה בעקבות פוסט שאבן צור העלה בסוף השבוע".

בפוסט המדובר בפייסבוק הזמין אבן צור את התושבים להגיע לחוף הים בעיר, והוסיף: "דווקא היום ט"ו באב, חג האהבה, כאשר מסביב אנחנו עדים לעוד ועוד גלויי שנאה ואלימות והבטן של כולנו מתכווצת, זו השעה לעצור, לאהוב ולכבד האחד את השני. זו השעה להיזכר במצווה החשובה ביותר שלנו - ואהבת לרעך כמוך, שבה מקופלת תמציתה של כל תורת ישראל. בואו נפסיק לשנוא, לריב ולהתקוטט האחד עם השני".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הפוסט שהוביל למעשה להערכת מקורבי ראש העיר/מערכת וואלה!, צילום מסך

מכוניתו של אבן צור עלתה הלילה באש מחוץ לביתו שברחוב מורן בעיר, ונגרם לה נזק כבד. מעדויות במקום עלה כי לשריפה קדם קול נפץ, ובמשטרה בודקים את האפשרות שהאש נגרמה מפיצוץ מטען שהונח תחת כלי הרכב. היחידה המרכזית מחוז חוף פתחה בחקירת האירוע, שבו לא היו נפגעים.

מכוניתו של ראש עיריית קריית ים, דוד אבן צור, שהוצתה. כיבוי והצלה מחוז חוף,
מכוניתו של ראש העיר, הלילה/כיבוי והצלה מחוז חוף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully