וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הגבר החרדי חלף בצמוד אליי באמוק, רץ ונעץ את הסכין"

משה שטיינמץ

31.7.2015 / 16:30

ערן צדקיהו, שהיה עד לדקירות במצעד הגאווה בירושלים, תיאר את מה שאירע: "נערות ונערים רעדו מבכי, התחבקו באימה". בתחנת המשטרה הוא פגש את שליסל: "לפתע אני עומד ומביט על הדוקר. השוטרים נעמדו בינינו"

צילום: מאצ'י הוף; עריכה: טל רזניק

"סכין ננעצת בגוף של בחורה צעירה, היא קורסת ארצה, מעווה את הפנים בזעזוע וזועקת מכאב", כך תיאר אמש (חמישי) ערן צדקיהו את הרגע שבו החל החרדי ישי שליסל לדקור שישה ממשתתפי מצעד הגאווה בירושלים. "זה קורה קרוב מדי אליי, אני מרגיש את האוויר זז ומדמיין ששקט מסביב", תיאר צדקיהו בעמוד הפייסבוק שלו.

"אני שומע רק את הצליל של הסכין ננעצת בבשר. שבריר שניה והגבר החרדי חולף בצמוד אליי באמוק, רץ ונועץ את הסכין בגבו של בחור שהולך מטרים ספורים לפניי. הוא לא ידע מה פגע בו. אני מהסס עוד רגע ומשחרר צעקה מגרוני – 'עצור!', בחור נוסף נדקר בפלג גוף תחתון. בורח הצדה ונופל", הוסיף צדקיהו.

לקריאה נוספת:
ירדן נדקר במצעד: "הבעיה מתחילה כשמארגן מצעד הבהמות הוא ח"כ"
איציק שמולי יצא מהארון: "לא אשתוק עוד, זו הקהילה שלי"
"התזמון מזעזע": היום אזכרה לזכרו של ניר כץ שנרצח בבר-נוער

הארכת מעצר לישי שליסל, בית משפט השלום ירושלים, 31 ביולי 2051. נועם מושקוביץ
ישי שליסל בבית משפט השלום בירושלים, היום/נועם מושקוביץ

העד המשיך ותיאר: "זעקות שבר וקולות בכי, צרחות. הדוקר מניף את הסכין ושועט אל עבר שתי בחורות שמנסות להימלט ממנו ומתכווצות בבעתה. אני מתכונן להשליך עליו את פחית הבירה שהחזקתי ביד. אני רחוק מדי. לא אספיק. השוטר לידי שולף אקדח ודורך, מכוון. מהסס. שוטר חותך בספרינט את קו הירי ובפעולה מדויקת ונחושה חובק את הדוקר מאחור, נועל את זרועותיו ומטיל אותו ארצה עם הפנים לכביש".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

"זעקות שבר מפלחות את הצומת"

לאחר מעצרו של שליסל זומן צדקיהו להעיד במשטרה. "איך לא קראו לו להתייצב בתחנת המשטרה ביום המצעד?", תהה צדקיהו בדרכו לתחנה. "תמונה אחת לא יוצאת לי מהראש. נערה צעירה קורסת לידי חבריה, זועקת, מדממת קשות, בוודאות נפתח לה העורק. שובקת. ואני מתוסכל. כל כך הרבה שנים של אימונים ולא הגבתי בזמן". בהמשך תיאר: "מסביב נערות ונערים רועדים מבכי, מתחבקים באימה, זעקות שבר מפלחות את הצומת של רחוב וושינגטון וקרן היסוד".

בתחנת המשטרה פגש צדקיהו את שליסל. "לפתע אני עומד ומביט על הדוקר שמישיר את מבטו מולי. ישי שליסל. רוצח שפל. בן עוולה. אני נדרך. מתאפק. השוטרים נעמדים בינינו. אפשר לחתוך את האוויר בסכין. כולם שותקים. אין מה לומר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully