וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדוקר במצעד יום אחרי שחרורו מהכלא: "אעשה זאת שוב"

30.7.2015 / 19:58

ישי שליסל, החשוד בפשע השנאה במצעד הגאווה בבירה, שגם דקר לפני עשור, אמר בתום מאסרו: "הטמאים האלה רוצים להמשיך לטמא את ירושלים". בהקלטה שהגיעה לידי לוואלה!NEWS נשמעת אמו: "תשמרו עליו, שלא יעשו שטויות"

צילום: מאצ'י הוף, עריכה: טל רזניק

ישי שליסל, החשוד בדקירתם של שישה משתתפים במצעד הגאווה בירושלים הערב (חמישי), אמר למקורביו אחרי שחרורו ממאסר על הדקירה במצעד ב-2005: "אני מתכוון לעשות את מה שעשיתי פעם נוספת" - כך נודע לוואלה! NEWS. את הדברים אמר ממש יום אחרי שסיים לרצות את העונש שהוטל עליו. הבוקר נחשף בוואלה!NEWS כי שליסל שוחרר לפני כמה שבועות מהכלא בתום ריצוי תקופת מאסרו.

"המאבק לא נגמר, והטמאים האלה רוצים להמשיך לטמא את ירושלים", אמר שליסל בשבוע שעבר בריאיון לרדיו החרדי "נעייס". "הקב"ה עזר בשנים האחרונות, זה ירד, אבל זה משמים והם רוצים לטמא את עם ישראל ולהגדיל חילול השם. הם רוצים לעשות את המצעד העולמי פה. זה חילול שם שאין כדוגמתו", אמר. הוא סיפר עוד כי בשלהי המאסר הגיעו אליו כל מיני אסירים, שלדבריו שיתפו פעולה עם המודיעין, ו"הם ניסו לרחרח אצלי מה התכניות שלי, אבל לא היו לי. המעשה שלי היה קיצוני, אבל המטרה הייתה לעצור את זה".

עוד בנושא
אחרי עשור: הדוקר החרדי במצעד הגאווה בירושלים שוחרר מהכלא
6 פצועים מדקירות במצעד הגאווה בי-ם; החשוד - אותו דוקר מ-2005
גינויים לפשע השנאה במצעד מימין ומשמאל: "לא מוסרי ולא נסלח"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שליסל לאחר הדקירות ב-2005/מערכת וואלה!, צילום מסך

שליסל, כך נודע, יצא היום מביתו ביד בנימין והשאיר את מכשירו הסלולרי בביתו, ולטענת קרוביו לא סיפר להם על כוונתו לדקור צועדים במצעד הגאווה. לפני הדקירה, אמו שוחחה עם אחד ממארגני המחאה החרדית נגד המצעד, בכיכר השבת בירושלים, שבה השתתפו כמאה בני אדם. המארגן סיפר כי "שליסל אמור היה להגיע לכאן כדי לומר כמה פרקי תהילים, אבל יש לי תחושה שהוא הלך למצעד".

בהקלטה בלעדית שהגיעה לידי וואלה!NEWS, נשמעת אמו של שליסל: "הוא נסע לירושלים היום, הוא לא אמר לי למה הוא נוסע אבל עכשיו אני מבינה שהוא נסע לכבוד זה (השתתפות בהפגנה החרדית נגד המצעד). אני לא יודעת אם אתה תראה אותו, אבל אני רוצה שתשמור עליו, הוא לא לקח את הטלפון. אני רוצה שמישהו ישמור עליו, כבר מספיק, שלא יתלהב יותר מדי. הוא יצא מהבית לירושלים בצהריים, אם אתה רואים אותו, בלי להגיד לו שאני ביקשתי - זה לא ימצא חן בעיניו שאני מנסה לעקוב אחריו. באמת, שלא יעשה דברים בעייתיים".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
ישי שליסל הדוקר במצעד הגאווה, יולי 2015. רויטרס
ישי שליסל הדוקר במצעד הגאווה, יולי 2015/רויטרס
ישי שליסל הדוקר במצעד הגאווה, יולי 2015. AP
רגע לפני הדקירה, מחביא את הסכין מתחת לחליפה/AP
תיעוד: הרגעים שאחרי דקירת המשתתפים במצעד הגאווה. מערכת וואלה! NEWS
תיעוד: הרגעים שאחרי דקירת המשתתפים במצעד הגאווה/מערכת וואלה! NEWS
ישי שליסל הדוקר במצעד הגאווה, יולי 2015. AP
ישי שליסל הדוקר במצעד הגאווה, יולי 2015/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully