וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכירו את רוכב האופניים שהרים רכב בסרטון שכולם מדברים עליו

2.8.2015 / 12:06

תיעוד של רוכב אופניים מרים בידיו רכב שחסם לו את המסלול צבר יותר מ-6 מיליון צפיות ביוטיוב ב-3 ימים בלבד - ומאז הרשת מנסה לגלות מיהו הרוכב המסתורי עם יכולות העל הכבירים האלה. קלארק קנט, זה אתה?

יוטיוב

בשבוע שעבר דיווחנו לכם על רוכב אופניים מברזיל שתועד מרים כלי רכב שחונה לו על מסלול הנסיעה ומזיז אותו למקום אחר. מיד אחרי שסיים את משימתו, המשיך הרוכב בנסיעה והתעלם לגמרי מצהלות העוברים ושבים במקום. בשלושה ימים צבר הסרטון יותר מ-6 מיליון צפיות ביוטיוב וזכה לאלפי תגובות של גולשים שמנסים להבין מיהו הבחור המסתורי שמצליח להרים מכוניות שלא באות לו בטוב? האם סופרמן מהלך בינינו?

כעת מתברר ש"גיבור העל" השרירי הוא מרכוס מואאי בן ה-38, תושב סאו פאולו שנבחר כבר בפעם השישית לאלוף "האנשים החזקים של ברזיל" - ענף ספורט שעוסק בהרמת חפצים במשקל כבד - כמו צמיגי טרקטור, סלעים וכלי רכב. הוא נחשב לאיש החזק ביותר בברזיל, ולפרנסתו משמש גם כחבר מועצת העיר פריוב שבסאו פאולו. בין הסרטונים והתמונות שהוא מעלה בעמוד הפייסבוק שלו - ניתן לראות אותו גורר משאיות ומרים אוטובוסים.

האדם החזק בברזיל, מרכוס מואאי, הוא רוכב האופניים בסרטון שכל הרשת מדברת עליו. פייסבוק, צילום מסך
מרכוס מואאי המכונה גם "האדם החזק ביותר בברזיל"/צילום מסך, פייסבוק

בראיון שנתן ל-G1, הוא מספר איך הפך פתאום ללהיט ויראלי. "זה קרה ביום ראשון לפני שלושה שבועות, כשדיוושתי על שביל אופניים ונתקלתי ברכב הזה ובקהל זועם שמתלונן שהוא חוסם את הנתיב" הוא מספר, "לפני שהרמתי את הרכב שאלתי אם מישהו יודע מי בעל הרכב. אף אחד לא ידע אז עשיתי את מה שעשיתי". בשביל מרכוס, שרגיל להרים כלי רכב כבדים יותר (כמו משאית במשקל 57 טון), זה היה קלי קלות להרים רכב במשקל 800 קילוגרמים - ובכל זאת, הוא מודה שהוא לא האמין שמתישהו ייאלץ להשתמש בכוחותיו למטרה שכזאת. על הטענות שעשה זאת בשביל הפרסום הוא אומר: "בכלל לא ראיתי שצילמו את זה, וזה מישהו אחר שפרסם את הקטע". עכשיו נראה אותו מצליח להרים את מצב הרוח שלנו כשיום ראשון יגיע.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

עוד יום שיגרתי בעבודה: מרכוס מרים אוטובוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully