וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: באמצע צילומי הדוגמנית - פליטים הסתננו לחוף

29.7.2015 / 9:41

צילומים של דוגמנית על חוף במיאמי נקטעו כשתשעה פליטים נראו מסתערים מסירה לכיוון החוף - ממש מאחורי גבה של הדוגמנית. המצלמה לא מנעה מהפליטים להמשיך לברוח

Ekaterina Juskowski

בזמן שיקטרינה יוסקווסקי צילמה את חברתה הדוגמנית האנונימית מטיילת לאורך חופי מיאמי ביץ' בשמלת נצנצים - היא לא האמינה שמצלמתה תקלוט שרשרת של מהגרים בלתי חוקיים קופצים מסירה ומסתערים לכיוון החוף - ממש מאחורי גבה של הדוגמנית.

בתיעוד המפתיע שצולם ב-10 ביולי בשעה 6 בבוקר, נראית הדוגמנית הולכת על החוף לכיוון המצלמה כשמאחור סירה מגיעה לפתע אל החוף. מאחר שיוסקווסקי הייתה בטוחה שמדובר בצוללנים, היא הפסיקה לצלם - והפעילה את המצלמה שוב רק כשהיא הבינה שמדובר בנסיון הסתננות של תשעה פליטים אל אדמת ארה"ב.

צילומים של דוגמנית מופרעים ע"י פליטים. באדיבות המצולמים
הדוגמנית מצטלמת להנאתה - כשמאחוריה סירת פליטים/באדיבות המצולמים

"משנת 2014 ישנה עלייה במספר ההברחות הימיות בפלורידה – מקיי ווסט ולכל אורך חופי פלורידה", סיפר דובר המג"ב האמריקאי פרנק מילר לניו טיימס פאלם ביץ'. מילר טוען שחופי פלורידה כה ארוכים עד שזה כמעט בלתי אפשרי לפקח על כל החוף רק עם סוכני משמר הגבול. לפיכך גם משמר החופים, רשויות האכיפה ושותפים נוספים מנסים לעזור בעניין, ועדיין - לטענתו - לא ניתן למנוע באופן מוחלט מעבר של פליטים.

מומחים מעריכים שהפליטים מגיעים מאיי בהאמה, ג'מייקה והאיטי, וכי הם מתאמים מראש עם אנשים מארה"ב כדי שיעזרו להם להתיישב ולמצוא עבודה. יוסקווסקי הצלמת, שהיגרה בעצמה לארה"ב מרוסיה כשהייתה סטודנטית בת 18, סיפרה שהיא מבינה ללבם של הפליטים, "עד כמה שנושא ההגירה הבלתי חוקית שנוי במחלוקת, חשוב לזכור שאנשים באים לכאן בחיפוש אחר חיים טובים יותר, וזה מצריך מהם אומץ רב, עבודה קשה ויכולת להתמודד לבד".

עוד באותו נושא

צפו: מה גורם לחיילי מארינס לצעוד 22 קילומטרים בלי בגדים?

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הפליטים נתפסו במצלמה מסתננים לפלורידה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully