וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביום שבו חזרה לפעול - הכרמלית בחיפה נתקעה והושבתה

28.7.2015 / 0:30

הרכבת התחתית שבה אתמול לפעול לאחר ארבעה חודשים שבהם הייתה מושבתת, אלא שבשעה 20:00 הכריז צוות הרכבת על תקלה. טרם התברר מה גרם לעצירה הפתאומית. "הנהג אמר שתוך 10 שניות ניסע, אבל אז התחילו לפנות אותנו"

הכרמלית בחיפה נתקעה 27 יולי 2015. פולינה פטרוחין, מערכת וואלה! NEWS
הנוסעים הלכו מטרים בודדים ויצאו מן המנהרה. הכרמלית/מערכת וואלה! NEWS, פולינה פטרוחין

הכרמלית, כלי התחבורה התת-קרקעי שבחיפה, נעצרה בשעה 20:00 בערך אמש (שני) לאחר שהמערכת של הרכבת התחתית התריעה על תקלה. לדברי יו"ר הכרמלית, עודד דוניץ, הנוסעים שהיו על הרכבת שנעצרה הלכו מטרים בודדים מהקרונות על מנת להגיע ליציאה מן המנהרה.

התקלה אירעה ביום הראשון להפעלת הרכבת, לאחר ארבעה חודשי השבתה עקב סדקים שהתגלו בכבל שמניע את הכרמלית. בנוסף, החלה לפעול בתחנות הכרמלית מערכת כרטוס חדשה שמאפשרת לנוסעים להשתמש בכרטיס הרב-קו שברשותם.

עוד ידיעות בוואלה!NEWS:
בכיר חמאס: "איראן הפסיקה את הסיוע הצבאי וההומניטרי לעזה"
אחרי מהומות ט' באב: חברי הרשימה המשותפת יעלו מחר לאל-אקצא
משפחת הנער החולה בסרטן: בימים הקרובים הוא יתחיל בטיפולים

הכרמלית בחיפה נתקעה 27 יולי 2015. פולינה פטרוחין, מערכת וואלה! NEWS
הכרמלית בחיפה נתקעה 27 יולי 2015/מערכת וואלה! NEWS, פולינה פטרוחין

הנוסעת פולינה פטרוחין, שהייתה על הכרמלית ברגעי התקלה, סיפרה כי הממתינים שחיכו ברציף היו מאוד מופתעים לראות את הנוסעים יוצאים ברגל מן המנהרה. "היא נסעה בסדר גמור עד שבאמצע המסילה, אחרי תחנת הנביאים, היא נעצרה. אחרי שתי דקות הנהג כרז להישאר במקומות, ושבעוד עשר שניות ניסע", אמרה. "אחרי כמה דקות, התחילו לפנות את הנוסעים בקרון מלפנינו ואז הגיעו לקרון שלנו. הלכנו במנהרה שבה הכרמלית נוסעת, עם ליווי של הנהג כמובן, עד לתחנת הנביאים - שם יצאנו לרחוב כרגיל. שאר הנוסעים שהיו בתחנה וחיכו לכרמלית הופתעו לראות אותנו יוצאים משם. אחרי דקה כרזו לכולם שכרגע הכרמלית לא נוסעת".

(עדכון ראשון: 22:30)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully