וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני ראשי ענפים בשב"כ התלוננו: בכיר בארגון הטריד אותנו מינית

27.7.2015 / 9:25

השניים הגישו תלונה לפני שלושה חודשים, בעקבות הטרדה פיזית ומילולית שספגו לטענתם מצד המנהל הישיר שלהם. התיק הועבר לנציבות שירות המדינה, ולאחרונה התגבש עם האיש הסדר טיעון שלפיו הוא יודה בהתנהגות בלתי-הולמת ויושעה זמנית

שני ראשי ענפים בשירות הביטחון הכללי (שב"כ) הגישו תלונה נגד בכיר בארגון, בטענה שהוא נהג להטריד אותם פיזית ומילולית. את התלונה, שנחשפה הבוקר (שני) ב"ידיעות אחרונות", הם הגישו לפני שלושה חודשים לגורמים הרלוונטיים בשב"כ, וזו הועברה לנציבות שירות המדינה - הגוף החוקר במקרים כאלה. עם הגשת התלונה יצא הבכיר לחופשה.

אחרי בירור וחקירה של החשדות שהועלו, התגבש הסדר טיעון עם הבכיר. לפי ההסדר המסתמן, הוא צפוי להודות בהתנהגות בלתי-הולמת, ולהיות מושעה זמנית מתפקידו. כמו כן הוא עתיד להינזף ולקבל קנס. עו"ד דרור ארד-אייל, המייצג את שני המתלוננים, מסר בשמם: "אין תגובה".

עוד ידיעות בוואלה!NEWS
חשש במערכת הביטחון: הכסף האיראני שיופשר יועבר לחמאס וחיזבאללה
מועמד לנשיאות ארה"ב: "אובמה יצעיד את הישראלים למשרפות"
בית הקברות לחיות ייסגר - ולא יתוחזק: "לאן אעביר את החתול?"

השב"כ: "אנשי השירות שיתפו פעולה באופן מלא עם החקירה"

מהשב"כ נמסר כי בסוף אפריל הגיע להנהלת הארגון מכתב תלונה מטעם עורכי דינם של שני מנהלים בשירות נגד מנהלם הישיר, בדרגת ראש מחלקה. הודעה על כך הועברה מיד לנציבות שירות המדינה והתלונה הועברה לטיפול אגף המשמעת, שמצדו הורה למנות חוקר מטעמו לבדיקתה. "מרגע שהועבר הטיפול בתלונה לנציבות שירות המדינה, לא הייתה הנהלת השירות מעורבת בכל דרך שהיא בבדיקתה. מובן מאליו כי לא הופעלו לחצים כלשהם, ולא הייתה התערבות כלשהי בתהליך החקירתי", נמסר. "אנשי השירות שיתפו פעולה באופן מלא עם החקירה, כמתחייב מהוראות הדין ומנהלי השב"כ".

עוד נמסר מהשב"כ: "השירות לא נחשף עד עצם היום הזה לעדויות שנגבו במהלך החקירה. ממצאי החקירה ומסקנותיה נקבעו על ידי ראש אגף המשמעת על פי שיקול דעתו הבלעדי. שב"כ רואה חשיבות עליונה בהקפדה על נורמות התנהגות של מנהלים ועובדים בארגון, זוטרים ובכירים כאחד, רואה בחומרה כל חריגה מהנורמות הללו ופועל בהתאם. אם מגיע לידי הנהלת השירות מידע המלמד על התנהגות בלתי-הולמת של עובד השירות, זה מועבר כמתחייב לטיפול אגף המשמעת בנציבות שירות המדינה, האמון על בדיקתו ועל הטיפול המשמעתי או המשפטי בו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully