וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רני רהב: "משפחתו של גולן נפגעה. מי שאחראי צריך לשלם"

עם הסרת צו איסור הפרסום על מעצר טכנאי המחשבים של אייל גולן בחשד שפיברק את הקלטות הסתר, אומר דוברו של הזמר לאולפן וואלה!NEWS: "זו עדיין שערוריה. החומר היה מזעזע ואייל התייעץ עם עו"ד לפני שהלך למשטרה"

עריכה: ניר חן

"אני סומך על משטרת ישראל", אמר לאולפן וואלה!NEWS, רני רהב, דוברו של אייל גולן. זאת, אחרי שהמשטרה עצרה איש מחשבים אשר הועסק על ידי אייל גולן - בחשד שזייף מידע וטען כי הותקנו בביתו של הזמר מערכות האזנה. "אייל גולן אדם חזק. ואם הוא הצליח לעבור את הפרשה ההיא לפני שנתיים, הוא יעבור גם את הנוכחית. להגיד לך שמשפחתו לא נפגעה? שקר. אסור לשתוק ומי שעשה צריך לשלם עד הסוף".

רהב פירט את השתלשלות העניינים שהביאה את גולן להגיש תלונה במשטרה נגד כמה דמויות מוכרות: "החומר שהגיע לאייל גולן היה חומר מזעזע. הוא הלך איתו למשנה לפרקליט המדינה לשעבר, עו"ד יהושע רזניק. רזניק, מבכירי עורכי הדין בארץ, הלך בעצמו למשטרה והגיש את המסמכים. הם ביקשו שאייל יגיע להגיש תלונה רשמית, מה שאנחנו מצפים מכל אזרח במדינת ישראל שיעשה אם הוא נחשף לחמרים כאלה. בכל מקרה, למה שגולן ירצה מיוזמתו להעלות עוד פרשה על סדר היום אם לא מדובר במסמכים קשים במיוחד?".

רהב סירב להרחיב לגבי מהות החומרים: "הם היו מזעזעים. אם הם נכונים זאת שערוריה שאין לה דוגמה, ואם לא, והם אכן מפורקים, זאת גם שערוריה". על אמירתו מלפני שבוע שמדובר בפרשת ווטרגייט הישראלית אמר רהב: "זה ווטרגייט כי לא יעלה על הדעת שבמדינת ישראל מישהו יעז לפברק הקלטות או להאזין. בשני המקרים זה חמור ביותר. אני אומר לך שהפרשה היא חמורה ביותר כי העלילו עלילה על אנשים מכובדים ביותר".

רהב סיפר קצת על מה שעובר על גולן: "לפני שנתיים סגרו נגדו את הפרשה ההיא אחרי שהתברר שהיו עדויות שקר. מאז הוא עשה 25 הופעות בהיכלים בסדר הגודל של קיסריה, והוציא שני דיסקים שעשו דאבל פלטינה. 90% מהישראלים שכחו וסלחו. אבל אסור היה שבגלל פחד להסתבך שוב הוא לא יילך להתלונן".

המשטרה עצרה איש מחשבים שהועסק על ידי אייל גולן בחשד כי זייף מידע לפיו הותקנו בביתו של הזמר מערכות האזנה. מערכת וואלה!
גולן וטכנאי המחשבים שנעצר/מערכת וואלה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully