וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: מציל בבריכה בבירה ביצע מעשי סדום חמורים בנער בסיכון

23.7.2015 / 18:30

מציל בן 31 ב"בריכת ירושלים" המיתולוגית נעצר בחשד לביצוע מעשי סדום חמורים בצעיר בן 15 שהגיע לבלות במקום יחד עם חבריו לקייטנה. היום הוארך מעצרו בפעם השלישית. בחקירתו הכחיש את המיוחס לו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הזמין את הנער לביתו. המציל החשוד/מערכת וואלה!, צילום מסך

חשד לניצול מיני חמור במהלך החופש הגדול: חוקרי מרחב מוריה עצרו השבוע מציל בבריכה המיתולוגית של ירושלים, "בריכת ירושלים", בחשד כי ביצע מעשי סדום חמורים בנער בן 15 – כך נודע היום (חמישי) אחר הצהריים לוואלה!NEWS. הנער, שמוגדר נער בסיכון, הגיע למתחם הבריכה על מנת לבלות יחד עם חבריו לקייטנה. בשלב מסוים, כך לפי החשד, הגיע אליו גם המציל, בן 31. השניים החלו לדבר ואז לפי חשד המשטרה, הציע המציל לנער לשתות עמו אלכוהול בביתו. הנער ניאות להגיע לביתו של המציל, ושם לפי החשד ניצל אותו וביצע בו מעשה סדום חמור.

עוד בוואלה!NEWS:
התפתחות דרמטית בחקירת האזנות הסתר לאייל גולן
בעלי עסקים הגישו בקשה לצו מניעה נגד עבודות הרכבת הקלה
עונש מזעזע בקייטנה: הגננת נעלה ילדים בחוץ - בלי אוכל ומים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"מקווים שבקרוב הוא ישתחרר ויחזור לבריכה". בריכת ירושלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

בהנהלת הבריכה קיבלו בתדהמה את החשדות שהוטחו בפני המציל. "הוא אדם מקסים" אמרו בהנהלה. "הוא עובד כאן שנתיים וחצי ותמיד קיבל את כולם בחיוך רחב. אנחנו לא יודעים הרבה, מקווים שבקרוב הוא ישתחרר ויחזור לבריכה".

בחקירתו הכחיש המציל את המיוחס לו וטען כי היחסים בינו לבין הנער היו בהסכמה. היום הוארך מעצרו בפעם השלישית, וביום ראשון הקרוב צפויה המשטרה לבקש להאריך את מעצרו בכמה ימים נוספים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully