וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל כך חם בחוץ שאפשר לטגן ביצה על החלון- הנה תראו

24.7.2015 / 7:53

אם חשבתם שהחום בישראל בלתי ניתן לעיכול - אתם לא מתארים לעצמכם מה קורה עכשיו בגיברלטר. כל כך חם שם שאפשר לטגן ביצה בשמש - פשוטו כמשמשעו

צילום חובבים פייסבוק

כל כך חם לנו עכשיו שזה טיפה מנחם לראות מקומות אחרים בעולם שחם בהם יותר - כמו למשל בגיברלטר, שם הטמפרטורות הגיעו ל-40 מעלות צלזיוס - חום כה כבד שאפשר פשוט לטגן ביצה על מחבת מול השמש.

גם נעמי אבודהאם הרגישה שהיא ניצלת בשמש הרותחת והחליטה לבחון את מידת הצלייה על ביצה תמימה ששלפה מהמקרר. היא הניחה על אדן החלון בביתה מחבת - המתינה מספר דקות ושברה לתוכה ביצה. תוך מספר שניות הביצה המטוגנת הייתה כבר כשירה לאכילה - ואותה, כך היא אומרת בסרטון - תגיש לחבר שלה בארוחת הערב. נשמע לא מגרה במיוחד.

טיגון ביצה על שמשה. צילום מסך
חיסכו גז וצאו לטגן ביצה בשמש (צילום מסך)/צילום מסך

גיברלטר היא טריטוריה השייכת לממלכה המאוחדת ונמצאת בקצהו הדרום-מערבי של אירופה, שם - לעומת מדינות אירופאיות אחרות - הקיץ חם ממש כמו אצלנו. "בדיוק עשיתי קניות, קניתי כמה ביצים, והסקרנות גברה עליי, אז תהיתי האם חם מספיק בחוץ כדי לטגן ביצה בשמש", היא אומרת בסרטון, "תראו, זה מתבשל ישר. זאת הולכת להיות ארוחת הערב של חבר שלי". אנחנו נמנעים מניסויים בשמש מהחשש להפוך לשלולית מים - ונשארים במזגן.

עוד באותו נושא

צפו: מה קורה לקופסת שימורים בלבה רותחת?

לכתבה המלאה

עוד בנושא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully