וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: אישה נתפסה משתמשת בנייד ואוכלת דגני בוקר - בזמן נהיגה

25.7.2015 / 11:23

באחת מסמסת ובשניה מנשנשת - אישה נתפסה נוהגת בכבישי לונדון בשעות הכי עמוסות של היום כשידיה מלאות ודעתה מוסחת מהכביש בכל דרך אפשרית. "לא האמנתי למה שעיניי רואות", סיפר האופנוען שתיעד אותה בעת מעשה, "זה פשוט זעזע אותי"

צילום חובבים יוטיוב

כנראה שכל הקמפיינים נגד שימוש בטלפון הנייד בזמן נהיגה לא הגיעו איכשהו לנהגת הלונדונית הזו, שנתפסה לא רק כשהיא משתמשת בנייד תוך כדי נהיגה - אלא גם נהנית מארוחת דגני הבוקר שלה תוך כדי. נו, למה לא - אולי שתקרא גם איזה ספר טוב?

את הסרטון המפחיד הזה תיעוד רוכב אופנוע עובד צדקה בן 28 שצילם את נסיעתו במצלמה שחוברה לקסדה שלו - ובמקרה הבחין בנהגת השובבה כשהשניים עצרו באור אדום. "לא האמנתי למה שעיניי רואות", הוא סיפר ל-MailOnline, "במקרה הבחנתי בה מזווית העין וחזרתי אחורה כדי לראות מה קורה שם. זה באמת מזעזע".

נהגת אוכלת בזמן נסיעה. צילום מסך
נהגת נתפסה על הכביש כשביד אחת סמארטפון ובשניה דגני בוקר/צילום מסך

הנהגת נהגה באותו זמן בדרום לונדון בשעות העומס של בוקר שישי האחרון. האופנוען האלמוני מספר שהוא אפילו לא טרח לעדכן את המשטרה בעניין מאחר שלא האמין שהם יטפלו בזה, "ניסיתי לדווח על משהו כזה בעבר, אבל זה היה בזבוז זמן". עוד מזהיר האופנוען שהמצב על הכביש - על פי ראות עיניו - רק הולך ומחמיר, "אני נוסע על כבישי לונדון כבר 7 שנים והמצב מעולם לא היה גרוע כל כך. אני רואה מלא דברים מוזרים בלונדון. הרבה יותר אנשים משתמשים בנייד שלהם בזמן נהיגה בחודשים האחרונים מאשר בעבר".

למשטרה הוגשה בקשה להגיב לסרטון - אך עד כה לא נמסרה תגובתם בנושא. מומחי בטיחות בדרכים מזהירים כי הסחת דעת בניהגה היא הגורם מספר אחד לתאונות בכביש. טוב שיש מומחים שיגידו לנו את הברור מאליו.

עוד באותו נושא

צפו: נהג אופנוע מתעמת עם נהגת שאוכלת קערת דגני בוקר

לכתבה המלאה

עוד בנושא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully