וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטודנטית תפסה גבר מצלם את ישבנה - והמשטרה לא מתכוונת לעצור אותו

23.7.2015 / 9:24

מצלמות האבטחה בסופרמרקט בבריטניה תיעדו גבר עוקב אחר סטודנטית ומצלם את ישבנה לעיני כל. אולם המשטרה המקומית מסרבת לעצור את הבחור בטענה ש"זה בכלל לא פשע"

יוטיוב

האם משטרת אנגליה מעלימה עין ממקרה ברור של הטרדה מינית? סטודנטית בת 20 ואם לתינוק פרסמה השבוע סטטוס בפייסבוק בו הוציאה את כל זעמה על התנהגות השוטרים במקרה שקרה לה לפני כשבועיים בסופרמרקט בעיר סט האוסטל, שבקורנוול. הסטודנטית, ג'מה ניויט, יצאה לסיבוב קניות והופתעה לגלות גבר זר עוקב אחריה ומנסה לצלם את ישבנה בטלפון הנייד שלו. מה שהפתיע אותה אפילו יותר הוא שגם לאחר שהיא תפסה את הבחור מבצע את זממו - הוא לא ויתר וחזר לנסות את מזלו בשנית. בנוסף לכל, ניויט הזדעזעה לגלות שהבחור שתועד במצלמות האבטחה נתפס ע"י המשטרה ושוחרר לחופשי בטענה שהוא לא עשה שום דבר בלתי חוקי.

סטודנטית תפסה גבר מצלם את ישבנה. אתר רשמי
כך צילם הגבר את ישבנה של הסטודנטית לעיני כל/אתר רשמי

דובר משטרת דבון וקורנוול אישר את הדברים וציין כי השוטרים דיברו עם הבחור, ולטענתם הוא לא ביצע שום עבירה. "החשוד זוהה ע"י המשטרה והסגיר את עצמו מידית", סיפר דובר המשטרה ל-Daily Mail, "הוא קיבל אזהרה על התנהגותו הבלתי הולמת, אך לא נעצר כי הוא לא ביצע שום עבירה. ברור שהאישה הייתה נסערת ממעשיו – אבל היא מבינה מדוע המשטרה קיבלה החלטה כזאת בנושא".

אולם, על פי הסטטוס שפרסמה ניויט בפייסבוק שלה - נראה שהיא לא מבינה ולא מקבלת את החלטת השוטרים, "כנראה שלעקוב אחרי מישהו בסופרמרקט ולצלם תמונות לא ראויות שלו ללא ידיעתו או הסכמתו זה לא מעשה בלתי חוקי! אני פשוט רותחת!!!!!", כתבה ניויט.

גם הצלם החובב, קארל לאגט בן ה-28, מיהר להתייחס לפרשה. הוא סיפר לעיתון הסאן כי הסגיר את עצמו למשטרה מיד לאחר התקרית, אותה תיאר כ"טעות". לדבריו, "אני לא הולך ואונס אנשים. אני לא עוקב אחרי נשים ברחוב, מתחבא בשיחים, נוגע בעצמי או חושף את עצמי בפומבי. אני מצטער. מה אני יכול לעשות? הייתי מפוחד. פחדתי שהרסתי לעצמי את החיים בגלל טעות אחת".

עוד באותו נושא

שוטר צולם כשהוא מנהל קרב אגרופים עם עבריין במקום לעצור אותו

לכתבה המלאה
ג'מה ניויט הוטרדה מינית בסופרמרקט – והמשטרה לא מתכוונת להתערב. Mike Thomad, Daily Mail, אתר רשמי
ג'מה ניויט רותחת מעצבים - ובצדק/אתר רשמי, Mike Thomad, Daily Mail

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully