וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייל גולן הגיע לחקירה נוספת במשטרה בפרשת האזנות הסתר

23.7.2015 / 0:44

ביום שני האחרון הגיש הזמר תלונה וטען כי בדירתו הותקן מכשיר האזנה. סביבתו הקרובה כינתה את הפרשה "ווטרגייט של עולם הבידור", אך המשטרה ביקרה - "ספק אם בכלל הצליחו להאזין". על הפרשה הוטל צו איסור פרסום

עריכה: יאיר דניאל, קריינות: אביב אברמוביץ'

הזמר אייל גולן הגיע הלילה (חמישי) למשטרת תל אביב לחקירה נוספת בעניין התלונה שהגיש בטענה להאזנות סתר בדירתו. ביום שני האחרון הגיע גולן למפלג ההונאה של משטרת תל אביב וטען כי בדירתו הותקן מכשיר האזנה שפועל כבר כמה חודשים. הוא הציג בפני החוקרים, בפיקודו של סגן-ניצב דוד מישקין, שורת סכסוכים שבהם הוא מצוי כדי להעריך מי עומד מאחורי ההאזנות לכאורה.

גורמים במשטרה מתחו השבוע ביקורת על סביבתו הקרובה של הזמר אייל גולן, שלטענתם מנסה להאדיר את החקירה למטרת יחסי ציבור, לאחר שאלו טענו כי מדובר ב"ווטרגייט" של עולם הביקור. "זה לא 'ווטרגייט', וספק אם בכלל הצליחו להאזין לגולן בביתו ברחובות", מסר גורם במשטרה.

עוד בוואלה!NEWS:
זעם על העונש הקל למציתי הדו-לשוני: "להעמיד לדין את ראשי להב"ה"
השרה שקד למשפחת גל בק: גובים עדויות, נחליט לפיהן על כתב אישום
החלום שהתגשם: ילד אוטיסט זכה להיות שוטר ליום אחד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"כרגע בכלל לא ברור מי עומד מאחורי ההאזנות ומה היה המניע". אייל גולן/מערכת וואלה!, צילום מסך

"יש הרבה שאלות שעולות מאופן התנהלותו של אייל גולן ואנשיו הקרובים; מדוע הם רצים לתקשורת לפני שהגיעו להתלונן במשטרה? הם מספרים שמדובר בפרשת 'ווטרגייט' הישראלית, כשכרגע בכלל לא ברור מי עומד מאחורי ההאזנות, מה היה המניע שלו - ואם בכלל היו האזנות", הוסיף הגורם.

במשטרה הוחלט כי בשל "מסע היח"צנות" של אנשי הגולן, כפי שהם כינו זאת, החקירה תיערך תחת צו איסור פרסום. "ידענו מיד בהתחלה שזה יהיה צהוב ורכילותי, ולא יאפשר לנו לנהל חקירה מקצועית אלא יגרום להכפשות וסחרור ציבורי, לכן הוצא הצו", אמרו במשטרת תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully