וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם מציתי בית הספר הדו-לשוני נענשו בחומרה הראויה?

שני פעילי ארגון הימין להב"ה ייכלאו לשנתיים ולשנתיים וחצי. בארגון הקיצוני ממשיכים להתריס ולטעון ש"אסור ללמוד עם אויבים", בעוד הורים בבית הספר טוענים כי העומדים בראשו צריכים לעמוד לדין. מה דעתכם?

עונשי מאסר לאחים שהציתו את בית הספר הדו לשוני בירושלים. מור שאולי
מציתי בית הספר הדו-לשוני שנשלחו למאסר/מור שאולי

שלמה רחמים טויטו ונחמן טויטו, אחים בני 20 ו-18, פעילי להב"ה (למניעת התבוללות בארץ הקודש) מביתר עילית, ייכלאו לשנתיים ולשנתיים וחצי בהתאמה, בגין הצתת בית הספר הדו לשוני בירושלים בנובמבר 2014. את ההורים לילדי בית הספר זה לא מרגיע: "על המדינה להגיש כתבי אישום ולהעניש את ראשי ארגון להב"ה, רק כך תהיה הרתעה", אמרו שלשום לוואלה!NEWS. כמה מהם הגיעו אתמול לבית המשפט המחוזי בירושלים כדי לשמוע בעצמם את מי שביקשו להרוס את ה"מקום הכי שפוי בירושלים", כהגדרתם.

אחד מאותם הורים הוא פאדי סוידאן, שבתו עולה לכיתה ג' בבית הספר ובנו צפוי ללכת לגן הילדים שבמקום. הוא שהה אתמול באולם בית המשפט ושמע את צעקות השמחה של שניים מהמציתים, שלמה ונחמן טוויטו, חברי ארגון להב"ה (למניעת התבוללות בארץ הקודש), כששמעו שיישלחו לעונשים של שנתיים ושנתיים וחצי שנות מאסר.

"כשיצאתי מהדיון, נקראתי אל השופט צבי סגל שגזר את העונש" סיפר סוידאן לוואלה!NEWS. "הוא שאל אותי מי אני והשבתי שאני אחד ההורים. השופט סגל אמר לי 'תקראו את גזר הדין ותבינו שלא יכולתי לתת עונש חמור יותר'". לדבריו, "אני מבין שזה אירוע ראשון שבו ניתן מאסר בפועל למבצעי 'תג מחיר', אבל כל זה מתגמד כאשר אתה נותן עונש שאמור להרתיע והמציתים יוצאים מהאולם בשירה". לטענתו, ניתן להרתיע מביצוע עבירות דומות רק "אם יתפסו את הארגון הזה מלמעלה, ויעמידו לדין את מי שעומד בראשו, את מי ששולח את החיילים שלו לבצע מעשים כאלה, את הנוער שקל לשלהב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully