וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה: הגולשים לעגו - והצעירה שירדה במשקל חשפה האמת

22.7.2015 / 16:47

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה!NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה

עונשי מאסר בפועל של שנתיים ושנתיים וחצי נגזרו אחר הצהריים על שלמה ונחמן טוויטו שהורשעו בהצתת בית הספר הדו-לשוני בירושלים. הם הורשעו בעבירות של התפרצות לבניין ובהשחתה.

מנכ"ל משרד התחבורה, עוזי יצחקי, התייחס היום לסערה סביב התחלת עבודות הרכבת הקלה בגוש דן. בריאיון לאולפן וואלה!NEWS אמר יצחקי כי למרות טענת המשרד לביטחון הפנים לפיה הרשויות אינן ערוכות, העבודות יחלו בתאריך שנקבע להן, 2 באוגוסט.

הוארך בשישה ימים מעצרו של צעיר בן 19 ממודיעין החשוד שהטריד וסחט מינית ילדים באינטרנט, ואף האיץ בחלקם לשים קץ לחייהם. השופט קיבל את בקשת סנגורו של החשוד ושלח אותו לבדיקה פסיכיאטרית. "אני לא מבין איך עשו מהזבוב הקטן הזה פיל גדול", אמר החשוד במהלך הדיון.

סימון אנדרסון מניו זילנד פרסמה בעמוד הפייסבוק שלה את הירידה הדרמטית שלה במשקל. בתוך 11 חודשים בלבד ירדה סימון 85 קילוגרמים. אבל היו ברשת מי שחשבו שתמונות הלפני ואחרי של סימון מזויפות. בתגובה היא החליטה לעשות מעשה נועז, וחשפה את עודפי העור שנותרו לה מההורדה במשקל. למרות זאת, היא אומרת, המאמץ השתלם.

תחזית מזג האוויר: מחר תחול עלייה בטמפרטורות והכבדה בעומס החום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully