וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנשק החדש של דאעש: תרנגולות מתאבדות?

21.7.2015 / 9:39

האם הג'יהאדיסטים של דאעש מאמנים תרנגולות מתאבדות? תמונות חדשות של תרנגולות עם חגורות נפץ מעוררות היסטריה ברשת - בעוד בצבא הכורדי מנסים להרגיע: "זו רק דוגמא לאיך המוחות המעוותים שלהם עובדים. אין לזה ערך צבאי"

youtube

בסרטון: פיצוץ של מכונית תופת של דאעש.

לוחמי הג'יהאד של דאעש החלו להשתמש בתרנגולות כמטעני חבלה ניידים - כך לפחות ניתן להסיק מתמונות של תרנגולות מכוסות בחגורות נפץ קטלניות שהופצו בימים האחרונים ברשת ע"י שני משתמשים שונים.

המשתמשים טוענים שחברי ארגון הטרור הפועלים בעיר פלוג'ה שבעיראק ובסביבתה מחברים חגורות נפץ לתרנגולות הנשלחות למחנות האויב - וכשהן מצליחות לחצות את הגבולות מבלי לעורר חשד, הלוחמים הקיצוניים מפעילים את מטעני החברה באמצעות שלט רחוק וכך מחסלים את כל מי שנמצא בקרבת מקום.

תרנגולות מתאבדות של דאעש?. DailyMail, צילום מסך
תרנגולת עם מה שנראה כמו מטען חבלה על גבה/צילום מסך, DailyMail

על פי הדיילי מייל, התמונות הן "הוכחה חד משמעית שלדאעש קיים מחסור בתחמושת" לאחר שנים של לחימה בסוריה ועיראק. "דאעש ישתמשו בכל האמצעים שברשותם כדי להביא למוות והרס", ציטט הדיילי מייל את אחד החיילים הבריטים שלוחם לצד הצבא הכורדי, "לשימוש בבעלי חיים אין שום ערך צבאי – זו רק דוגמא נוספות לאיך המוחות המעוותים שלהם נהנים לעלות על דרכים מוזרות להרוג אנשים". הטענות המוזרות על לחימה בעזרת תרנגולות מתאבדות הגיעו ימים ספורים לאחר דיווחים על עז שנשלחה לבסיס הכורדי בעיר הסורית כובאני - כשהיא מלווה במטען חבלה מאולתר.

עוד באותו נושא

חלקי גופות וילדים מתפוצצים: דוגמנית שהצטרפה ללחימה נגד דאעש מדברת

לכתבה המלאה
תרנגולות מתאבדות של דאעש?. DailyMail, צילום מסך
האם זה הנשק החדש של דאעש?/צילום מסך, DailyMail

עוד בנושא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully