וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד ל"פגע וברח" בכינרת: רוכב אופנוע ים דרס 3 מתרחצות

19.7.2015 / 17:41

גבר רכוב על אופנוע ים לא נענה לקריאות המציל בחוף גיא שבכינרת, פגע בשלוש נערות ונמלט. הנפגעות קיבלו טיפול במקום. צוות שיטור ימי איתר את החשוד, בן 40 משפרעם, והעביר אותו לחקירה

מבחן אופנוע ים סידו RXP  400. קובי ליאני
מבחן אופנוע ים סידו RXP 400/קובי ליאני

שלוש נערות נפגעו אחר הצהריים (ראשון) מרוכב אופנוע ים בחוף גיא שבכינרת. החשוד, שהתקרב עם אופנוע הים בניגוד לחוק לעבר המתרחצים בחוף, לא שעה לקריאות המציל להתרחק מהמקום - ואז גם אירעה הפגיעה בשלוש הנערות ששחו.

לאחר הפגיעה, ברח הרוכב מהחוף על גבי האופנוע. הנערות קיבלו טיפול על ידי חובש, אולם לא נזקקו לפינוי לבית חולים. האירוע דווח למשטרה, ושוטרי השיטור הימי פתחו במצוד אחרי החשוד. בתום חיפוש, זוהה האיש, גבר בן 40 תושב שפרעם שבצפון. הוא עוכב לחקירה בתחנת המשטרה בטבריה.

"רוכב אופנוע הים נכנס לקו 300 המטרים מקו המים, האסור בשיט בכלי כזה", אמר לוואלה!NEWS ממלא מקום דובר משטרת מחוז הצפון, רב-פקד עוזי הדר. לדבריו, החשוד גם עבר את חבל הסימון התוחם את אזור המתרחצים. "המתרחצות נפגעו קל, אבל בנס נמנע כאן אסון". בנוגע למצוד אחרי החשוד אמר הקצין כי החשוד נתפס הודות לעירנותם של המתרחצים בחוף שהספיקו לרשם את מספר הרישוי של האופנוע.

עוד ידיעות בוואלה!NEWS
מכללת תל חי פונתה עקב שריפה גדולה שפרצה ליד קריית שמונה
"הוא ימות פה היום": אישום נגד 5 הצעירים שתקפו אב בבריכה
דאעש פוצץ את האצטדיון האולימפי בעיר רמאדי שבעיראק

תופעת הבריונות בחופים גובה הקיץ נפגעים רבים. רק אתמול נפצעה אישה בת 38 באורח בינוני לאחר שנדרסה על ידי ג'יפ בחוף בחדרה. מדובר בחוף לא מוכרז שאין בו שירותי הצלה ושאסורה בו נסיעת כלי רכב. הנהג, תושב פרדסיה, הזעיק את כוחות מד"א, ואלה פינו את האישה לבית החולים הלל יפה שבעיר כשהיא סובלת מפגיעות בראש, בחזה ובבטן. כוחות המשטרה שהגיעו למקום עצרו את הנהג. היום ביקשו חוקרי תחנת חדרה להאריך את מעצרו בבית משפט השלום שבעיר.

לפניות לכתבת עדי חשמונאי: adihashmonai@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully