וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה | צפו: שוטר עצר נהגת בצד הדרך - והציל את חייה

19.7.2015 / 13:00

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה!NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה

גורמים במשטרה השמיעו לאחרונה ביקורת על סל אבטחה שמקבלים כמה ראשי עיריות מטעם המדינה, על אף שאינם מאוימים. לידי וואלה!NEWS הגיעה רשימת ראשי הערים בהם ראש עיריית ירושלים ניר ברקת, ראש עיריית עכו שמעון לנקרי. לדברי הגורמים מדובר בבזבוז של מיליוני שקלים.

שלושה בני אדם נפצעו הבוקר (ראשון) באורח קשה ושבעה אחרים נפצעו בינוני בתאונה חזיתית בין שני כלי רכב בכביש 90, באזור ים המלח. הפצועים פונו לקבלת טיפול רפואי.

יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן ייפגש היום עם שר האוצר משה כחלון, בניסיון למצוא פתרון לסוגיית עובדי הקבלן. אם לא תחול התקדמות, ביום רביעי הקרוב תשבית ההסתדרות את המשק.

שוטר מאוסטין טקסס שעצר נהגת בצד הדרך הציל את חייה. השוטר עצר את הנהגת לאחר שהבחין שדיברה בטלפון הסלולרי שלה. אולם כשניגש אליה הבחין שהיא נמצאת במצוקה לאחר שנחנקה מעוגייה. השוטר ביצע על הנהגת לפיתת היימליך והצליח לחלץ את העוגייה, אולם הנהגת סבלה ממחסור בחמצן והתעלפה. למרבה המזל כוחות ההצלה כבר עשו את דרכם למקום, והיא ניצלה.

תחזית מזג האוויר: היום יהיה מעונן חלקית ובהמשך היום ייעשה נאה. מחר - ללא שינוי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully