וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

20 שנה לקלולס: מה שאתם צריכים לדעת היום

היום בית"ר תתאמן לראשונה מאז אירועי המשחק בשרלרואה, תתכנס ועידת מפלגת העבודה, יכנס לשלב חדש מאבק הכשרות, נציין 115 שנה לקו המטרו הראשון ונחגוג 20 שנים לסרט קלולס

האימון שאחרי הסערה

אוהדי בית"ר ביציעים בבלגיה. צילומי אוהדים, תמונות גולשים
זורקים רימונים במשחק/תמונות גולשים, צילומי אוהדים

אתם צריכים לדעת שהיום תערוך בית"ר ירושלים אימון ראשון מאז אירועי המשחק בשרלרואה. שלושה ימים אחרי התבוסה 5:1 בבלגיה והתפרעויות האוהדים שגרמו לבעלים אלי טביב לאיים בעזיבה מידית את הקבוצה, יגיעו השחקנים ואנשי המועדון למתחם האימונים בבית וגן. כמה מאוהדי הקבוצה עשויים להגיע גם הם לאימון, שיהיה טעון במיוחד לאור חוסר הוודאות שאופף את בית"ר, שחוששת ממכירת חיסול של השחקנים הבכירים וגל פיטורים של בעלי תפקידים במועדון.

ועידת מפלגת העבודה

יצחק (בוז'י) הרצוג בוועידת מפלגת העבודה, גני התערוכה. דרור עינב
הרצוג בוועידת המפלגה לפני הבחירות/דרור עינב

אתם צריכים לדעת שהיום תתכנס ועידת מפלגת העבודה, לראשונה מאז הבחירות. יו"ר המפלגה יצחק הרצוג ינאם, יאשרו את תקנון המפלגה, יבחרו הצירים לקראת הבחירות לקונגרס הציוני ויקבעו לוחות הזמנים לעניין מוסדות המפלגה. הנאום של הרצוג צפוי להיות נאום חריף היוצא נגד נתניהו וגורמים בעבודה אומרים כי בוועידה גם יוחלט שבתוך שלושה חודשים ייקבע תאריך לפריימריז.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

מלחמת הכשרות

השר אריה דרעי, ישיבת סיעת ש"ס, 13 ביולי 2015. יותם רונן
דרעי מציע מחדש/יותם רונן

אתם צריכים לדעת שהיום יעלה שוב חוק הכשרות לסדר היום של ועדת השרים לענייני חקיקה. שר הכלכלה אריה דרעי לא מוותר ומעלה שוב את הנושא לוועדה כאשר ביום רביעי הקרוב כבר תתנהל בנושא הצבעה טרומית במליאת הכנסת. לדבריו של דרעי החוק שהוא מביא הפעם לאישור בוועדה נוסח באמצעות גורמי מקצוע במטרה להביא חוק מתוקן "שיענה גם על צרכי הכשרות אותה רוצים רוב אזרחי ישראל וגם יענה על הצורך להוריד את יוקר המחיה ככל שניתן ולהקל על אזרחי ישראל". היום יתקיים גם דיון בבג"ץ בעניין חוק הכשרות בעתירתם של שני בעלי עסק שנלחמים נגד מונופול הרבנות הראשית.

חנוכת קו המטרו הראשון בפריז

מטרו פריז. GettyImages
המטרו בפריז/GettyImages

אתם צריכים לדעת שהיום לפני 115 שנים נחנך קו המטרו הראשון בפריז. המטרו של פריז, הלא היא הרכבת התחתית של העיר משמשת אמצעי תחבורה מרכזי ואחד הסמלים המובהקים של העיר. הקו הראשון יועד להחנך בעת שהתקיימה בעיר "התערוכה העולמית של פריז", שהאיצה תהליכי בנייה והתפתחות רחבים בעיר לטובת המבקרים והתיירים הרבים. ביום החנוכה הגיעו המונים לחזות בפלא החדש אך היו צריכים להתרגל לרעיון שבשביל לנסוע עליהם לרדת מתחת לאדמה. כיום ישנם 16 קווים של המטרו בפריז, ו-303 תחנות פעילות. נוסעים בה בערך 4.21 מליון נוסעים ביום וכמליארד וחצי נוסעים בשנה.

20 שנים לקלולס

קלולס. יח"צ,
קלולס/יח"צ

אתם צריכים לדעת שהיום בדיוק לפני 20 שנים יצא לאקרנים אחד מסרטי הנעורים הזכורים של שנות ה-90 – "קלולס". הסרט מגולל את סיפורה של נערה עשירה מבוורלי הילס, שר הורוביץ (אלישיה סילברסטון) אשר עסוקה כל היום באופנה וכמובן – בבחורים. הסרט הכתיב את הסטייל של מאות אלפי בני נוער בארצות הברית וברחבי העולם ומונחים חדשים שהכניסה הכותבת לתסריט הפכו להיות נפוצים בקרב הצופים. מלבד שר מככבים בסרט גם אביה, מל הורביץ שדואג תמיד להעמיד במקום את בתו, חברתה הטובה די ובן זוגה מורי וכמו בכל סרט נעורים – תפקיד של כבוד מונח גם ליריבתה הגדולה של שר – אמבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully