וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחת החקלאי שנרצח בדרך למשטרה: "לא נקבל הטענה שהרקע פלילי"

16.7.2015 / 12:04

בני משפחתו של דוד בר קפרא, שנרצח בכרם שלו בשפלה לפני כחודש, הגיעו למשטרה כדי להתעדכן בפרטי החקירה. "יש ניסיון להפוך את החקירה לפלילית ולא לאומנית, אבל אין ראיה חותכת"

צילום: דוד קורן, עריכה: גדי וינסטוק

בני משפחתו של דוד בר קפרא, שנרצח בכרם שלו בשדות מושב פדיה לפני כחודש, הגיעו היום (חמישי) למשטרה כדי להתעדכן בהתקדמות החקירה בדבר מותו. בני משפחתו, שטענו כבר לאחר הרצח כי מדובר בפיגוע ולא באירוע על רקע פלילי, טענו כך גם היום. אליה בר, בנו של בר קפרא, אמר לוואלה!NEWS: "אנחנו לא יודעים פרטים חדשים. אנחנו מגיעים כרגע למשטרה לקבל פרטים חדשים. אנחנו מעריכים כי גם הפרטים האלה יהיו מעורפלים. יש ניסיון של גורמים מסוימים להפוך את החקירה לפלילית ולא לאומנית, למרות שאין שום עדות וראיות מצטברות שמדובר בתיק פלילי".

לדברי בר, "אם היו ראיות חותכות היינו כמשפחה מקבלים את זה. מאחר שאין שום עדות שמדובר במעשה פלילי, אנחנו עדיין נמשיך להיאבק למען הצדק של אבא". בר דחה מכל וכל את הטענות כי מדובר במעשה פלילי שכן כל מה שהיה ברשות אביו באותה עת לא נגנב ממנו. "היה רכב יקר, היה ציוד יקר, יכלו לקחת גם את הקטיף ושום דבר מזה לא נלקח. אם תהיה ראייה חותכת שמדובר במעשה פלילי אז אנחנו נקבל את זה, אבל כל עוד אין ראייה חותכת אנחנו לא מקבלים את הטענה כי מדובר במעשה פלילי אלא לאומני".

עוד בנושא
בנו של החקלאי שנרצח בשפלה: "בטוחים שהרקע לאומני"
חקלאי מרחובות נרצח; נבדקת האפשרות שהרקע לאומני

דוד בר קפרא. יותם רונן
נרצח בכרם שלו. בר קפרא/יותם רונן

בר קפרא, תושב רחובות בן 70, נהרג בתקיפה בשטח חקלאי בשדות מושב פדיה שבשפלה. תחילה הוא נפצע באורח קשה מאוד, וצוות מד"א פינה אותו לאחר פעולות החייאה לבית החולים אסף הרופא שבצריפין כשהוא סובל מחבלת ראש. כעבור כמה שעות מת בר קפרא מפצעיו בבית החולים. מהמשטרה נמסר אז כי על פי תחקור ראשוני, הוא ככל הנראה הותקף ממניע לאומני על ידי שוהים בלתי-חוקיים (שב"חים) שעבדו במקום.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
זירת הרצח במושב פדיה, יוני 2015. יותם רונן
זירת הרצח במושב פדיה/יותם רונן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully