וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: חייל הדליף לפייסבוק את תמונת המחבלת שדקרה חייל אחר

16.7.2015 / 9:30

רואן אבו מטר, שנעצרה אתמול לאחר שדקרה חייל והודתה כי ניסתה לרצוח אותו, צולמה במהלך חקירתה. התמונה הועלתה לרשת החברתית. דובר צה"ל: "העלאת התמונה אינה ראויה"

זירת הפיגוע, נחליאל, בנימין, 15 ביולי 2015. סוכנות תצפית,
זירת הדקירה, אתמול/סוכנות תצפית

רואן אבו מטר, בת 22, תושבת כפר ביתילו שמצפון-מערב לרמאללה, נעצרה אתמול (רביעי) לאחר שדקרה חייל צה"ל בגבו בסמוך להתנחלות נחליאל שבמועצה האזורית בנימין ופצעה אותו באורח קל עד בינוני. לאחר מעצרה, היא צולמה על ידי החיילים למטרות זיהוי, אלא שהתמונה, שהייתה אמורה לשמש לצרכים ביטחוניים בלבד, הודלפה לכאורה על ידי אחד החיילים ופורסמה בדף הפייסבוק "ישראל שלנו".

על פי החשד, אבו מטר התקרבה לקבוצת חיילים שעמדו ליד פילבוקס במקום, התנפלה על אחד מהם ודקרה אותו בפלג גופו העליון. מיד לאחר מכן, השתלטו עליה חברי הכוח ואזקו אותה. במהלך בידוקה הראשוני ותחקורה, אבו מטר צולמה לצרכי חקירה, אולם התמונה דלפה לרשת. מחקירת המקרה עולה כי אבו מטר אינה מוכרת לכוחות הביטחון וכי היא אינה שייכת לאף ארגון. בחקירתה, הודתה אבו מטר כי היא התכוונה לרצוח חייל.

עוד בוואלה חדשות:
ירי לדרום: רקטה התפוצצה בחוף אשקלון; צה"ל תקף ברצועה
סוכני FBI בכל מדינה: כך נלכדו ההאקרים במבצע חובק העולם
אובמה לנתניהו: "טעות היסטורית? לא שמעתי מה האלטרנטיבה שלך"

חייל צילם את המחבלת שדקרה חיילת סמוך לקבר רחל. פייסבוק, צילום מסך
חייל צילם את המחבלת שדקרה חיילת סמוך לקבר רחל/צילום מסך, פייסבוק

מדובר צה"ל נמסר: "מדובר במחבלת שנוטרלה על ידי הלוחמים מיד לאחר שביצעה פיגוע, שבו ניסתה לרצוח חייל. התמונה צולמה לצורך מבצעי ולטובת זיהוי המחבלת. צר לנו כי נעשה שימוש שאינו לצורך המקורי. העלאת התמונה לרשת החברתית אינה מקובלת ואינה ראויה".

לפניות לכתב: sben72@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully