וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקשה בפייסבוק: עזרו לי לאתר שודדי התכשיטים של אחותי המנוחה

11.7.2015 / 20:05

שני גנבים שפרצו לבית בחולון ביום חמישי האחרון גנבו ציוד יקר ערך. בין החפצים שנלקחו היו גם תכשיטיה של רב-סרן מיכל סמרט המנוחה – המזכרות האחרונות שהיו להוריה ממנה. מזהים את החשודים?

משפחה מחולון מחפשת אחרי זוג שודדים שגנב להם את המזכרת האחרונה מבתם החיילת שנפלה, יולי 2015. פייסבוק, אתר רשמי
"חלאות שגנבו את מזכרת הנצח היחידה מאחותי היקרה". מזהים את החשודים?/אתר רשמי, פייסבוק

ביום חמישי האחרון פרצו זוג שודדים לבית בחולון וגנבו תכשיטים ורכוש רב. הציוד היקר שנגנב כלל גם את המזכרות האחרונות של המשפחה מהאחות מיכל סמרט המנוחה, ששירתה כרב-סרן בצה"ל. אחותה, שלומית אמיר, פרסמה היום (שבת) את תמונותיהם של החשודים בפייסבוק וקראה לכל מי שרואה לעזור לה לאתר את החפצים הסנטימנטליים.

"חברים יקרים, אשמח אם תשתפו... ביום חמישי האחרון 9.7 בשעה 09:49 בבוקר פרצו שני חלאות אדם (בתמונות) לבית הוריי ברחוב אהוד מנור בחולון השחיתו ופרקו את הבית בחיפוש אחרי כסף וזהב ויצאו עם רכוש רב. נותרנו עם עוגמת נפש גדולה מאחר שחלק גדול מהתכשיטים שנבזזו היו מזכרת הנצח היחידה שנותרה לנו מאחותי היקרה והאהובה, רס"ן מיכל סמרט ז"ל. מיותר לציין את התחושות הקשות של הוריי, שלי ושל משפחתי כתוצאה מהערך הסנטימנטלי הרב של התכשיטים שנלקחו. הם חבשו כובעים והיו מודעים למצלמות ובשל כך הזיהוי שלהם בעייתי".


לקריאה נוספת:
בזכות פוסט בפייסבוק: מאות השתתפו בהלוויה של ערירי מאשדוד
הפוסט המרגש שגרם לעשרות זרים לחגוג יום הולדת לשאנל הקטנה
מרגש: עשרות אנשים הגיעו להשלים מניין באזכרה - בעקבות פוסט בפייסבוק

חברים יקרים , אשמח אם תשתפו..ביום חמישי האחרון 9.7 בשעה 09:49 בבוקר פרצו שני חלאות אדם (בתמונות) לבית הוריי ברחוב אהוד מ...

Posted by Shlomit Amir on Saturday, July 11, 2015

היא חתמה את הפוסט בקריאה נרגשת לקוראים: "אם מישהו מזהה לפי מבנה הגוף, הלבוש או לחליפין הבחין בתיק מחזור בקבוקים כתום שנשאו בתוכו את כל השלל נשמח לכל מידע. תודה".

המשפחה טרם הגישה תלונה במשטרה. עם זאת, בעקבות הפרסומים השונים, הנחה מפקד מרחב איילון, ניצב משנה נתן בוזנה, לפתוח בחקירה. מהמשטרה נמסר כי מחר יחלו לגבות עדויות מהמשפחה בניסיון לאתר את הפורצים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully